Habár már erősen közeledett a nagy út ideje, de ettől még nem hanyagoltam el az esetleges érdeklődőket. 14.-én is találkoztam két csapattal is Komáromban. Külön nem írnék le mindent, mindegyikük nagyon jó fej volt, bár én a végére egy kicsit elfáradtam, mert az a hétvége nem az alvásról szólt. Igaz főleg az aznap este sikerült keményre (koncert, ((sör+rum)*X), reggel ötre hazavánszorgás, másnap), de úgy látszik, hogy már előre pihennem kellett volna. :)
Ezen kívül pedig a következő hétfőn elvittem az autót az Írország előtti utolsó átnézésre, amire egy szép listát csináltam.
Kormány és futómű beállítás: A lengőkartörésem (2010 május) óta a kormány kicsit balra áll, mert gondolom az előző régi lengőkar már lógott egy kicsit és arra lett beállítva az autó. Ezen kívül az új gumik miatt is indokolt a megnézés. Sikerült megcsinálni, fasza lett.
Fékbeállítás, tárcsaszabályozás: Nem biztos, hogy szükséges, bár a bal első fékkel elég sokat szenvedtem már. Most is néha kicsit ráz fékezésnél és olykor nyikorog is. Talán meglesz a hiba. Szintén meg lett javítva, egyelőre nagyon jónak tűnik
Hővédő lemez visszarakása: A karambol után nem lett visszarakva. Nem létfontosságú, de nem hiába van az ott. Most már a helyén van. Viszont a kipufogó megint elrepedt. Lesz dolog ha hazajövök is.
Alapjárat: A már korábban említett alapjárati mikrokapcsoló és kampó takarítása. Úgy tűnik jobb lett, majd hosszú távon kiderül.
Sebváltó olajfolyás: Megint csak régi probléma. Még mikor Hollandiában voltam (2009 szeptember) akkor lett ez a hibám. Akkor kicseréltem a rosszabb szimeringet, de hülye voltam és a másikat nem. Sokkal kevésbé, de az is folyik. Sikerült is javítani, de még mindig nem tökéletes. Mindkét féltengely lóg egy kicsit és emiatt enyhén, de továbbra is nyomja az olajat. Mindegy, ezzel már elindulok, több szerelésre nincs időm és van egy olyan érzésem, hogy nem lenne olcsó megcsinálni.