Az előző részben már említettem (nem szoktam, de most ajánlom az előző rész átolvasását), a 20104-es VINt, most erről az autóról és a 20105-ösről írnék egy kicsit többet. És ezúttal egy kis zene is lesz:
Ez a két autó azért híres, mert ez volt a két legutoljára gyártott Delorean. Persze ez azért egy kis kifejtést igényel, hogy hogyan lehet egyszerre két autó az utolsó. Hát úgy, hogy a 20104 az utolsó Írországban gyártott, a 20105 pedig az utolsó egyáltalán gyártott Delorean. Először akkor a 20104:
Ezt az autót már a Consolidated (KAPAC utód) adta el 1985-ben. A Stainless Steel Illusion szerint Jeff Abramsé volt, de az autó papírjai szerint soha nem volt a nevén és hamarosan új tulajdonoshoz került. Az új tulajdonos Austinben, Texasban lakott és elég ritkán vezette a gépet. Ő is eladta kicsit később és így került egy John Houghtaling nevű ügyvédhez DMCH-s közvetítéssel, akiről már szóltam az előző részben. Ő, miután segített Tony Ierardinak megvenni a Proto-1-et, végül a 20104-et is eladta neki, így jutottunk végül ehhez a bejegyzéshez.
A 20105-ös néhányatoknak ismerős lehet, mert ez bizony az egyik aranyból készült Delorean. Ezt az autót, ahogy az előző linken is írtam 1983 elején építették át az USÁban a Consolidatednél a maradék arany alkatrészekből, tehát végülis ez a legutolsó Delorean. A Big Lots áruházak promóciójára használták. Igazából csak az egyedileg gyártott jobb ajtó miatt lett 1983-as, mert a szerelés többi része 1982 december 24-ére véget ért és az autó eredetileg acélkülsővel rendelkezett. Érdekesség, hogy habár a VIN száma az utolsó, maga az autó sokkal korábbi. Ezt támasztja alá az alváz (2XXX) és motorszáma is. Ez amiatt lehet, mert az utolsó - főleg a '83-as - autók esetében már azokat az alkatrészeket használták a munkások amiket találtak és nem azokat, amelyek a legújabbak lettek volna, valamint a valami okból félrerakott autókat is kijavították. Ez is egy ilyen lehetett.