HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

... és az egyebek.

2011.09.23. 10:00 :: Sidaries

Igazából amikor erre a témára ráakadtam, az indította el az előző két rész utáni információszerzést is. Nick Sutton, akit már említettem párszor korábban, talált pár képet otthon az utolsó Deloreanről, ami elhagyta a gyárat és ebből alakult ki egy beszélgetés, aminek a kivonatát írom most le. (A múlt pénteki zene ide is nagyon illik.)

A fotó 1983 elején készült, azon a napon, mikor Nick végleg elhagyta a gyárat. A Kiképző épület hátuljában készült a kép és egy korai itt hagyott autó van rajta, amit a csődbiztos eladásra alkalmatlanná nyilvánított. Ekkor pár hete már elment az utolsó szállítmány is Amerikába ami után már csak hét autó volt a gyárban. Szinte mindegyik ott maradt autó forgalomba helyezett, de aránylag keveset futott korai darab volt, amiket kicsit kipofoztak, aztán elárvereztek. Kicsit később elkezdték elhordani őket az árverésre és ez volt a legutolsó, amelyik még ott maradt, valószínűleg azért, mert ennek nem volt rendszáma és nehezebb volt mozgatni.


A VIN számáról nincsen pontos információ, de az árverésen eladott alacsony futású autók (513, 529, 534, Pilot 25) VIN számából kiindulva valószínűleg a VIN 534 lehetett.

Bónuszként pedig még megemlítem, hogy van Írországban egy autó, aminek 20114 a VIN száma, tehát egészében véve ez a legmagasabb. Az biztos, hogy nem a gyárban rakták össze, hanem valahol egyénileg. Miután a csődeljárás alatt kit-ként is adtak el alkatrészeket, lehet, hogy ez is egy ilyen. Ezt valószínűsíti, hogy nincsen rendes VIN táblája, hanem csak a motortérben egy kis rézplakett, amit az Ír hatóságok készítettek. Hallottam olyat, hogy egy helyi autószerelő iskola diákjai gyakoroltak rajta és szedték szét, rakták össze számtalanszor. Jelenleg Írországban van magánkézben.


 

Szólj hozzá!

Címkék: evolúció dtl

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr33211113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása