HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

skynet - felújítás OT vizsgához II.

2012.03.22. 10:00 :: hdnctrl

Nos, miután eldöntöttem, hogy marad a Del Flattiniéknél, következett a kérdés, hogy mi mindent csináljunk meg, és mi maradjon úgy. Kb. ekkor már kiderült, hogy felesleges az E rendszámra "gyúrni", menjen egyből OT-re a kocsi, szóval kicsit jobban nekiálltunk megnézni a javítandók listáját.

A szokásos dolgokon (új gyertyák, motorolaj és olajszűrő, váltóolaj és ebbe is szűrő, hűtővíz, légszűrő) kívül végül a következőket csinálták meg:
- lengéscsillapítók felújítása a Kárászy cégnél (előzőleg csak a szilenteket cserélték ki, de letagadták: ilyen kontár munkát ők nem csinálnak...)
- rugók szinterezése
- felnik homokszórása, szinterezése
- tömítőelemek galvanizálása
- gumik centírozása (ez már egyszer megvolt Tatabányán, de azóta ugye le kellett venni megint a gumikat a felnik szinterezése miatt)

 Új fékcsövek, rajtuk a régi spirállal

- kormányszerkezetben a gömbfejek feljavítása
- kárpit kijavítása (eredetileg a bal ajtó mögött volt csak szakadt a műbőr, de hogy ne legyen különböző színű, a jobb ajtó mögött is megcsinálták)
- új leömlőtömítés, kipufogócsonkok síkolása
- a motortérhez a zár beszabályozása
- váltó dekni festése

Így megzabálja a kék színű fagyálló az alumínium csöveket, a Deloreanbe piros ("alubarát", etilén-glikol) kell!

- a világításkapcsoló elégett testkábelének a cseréje (a kapcsolót már Tatabányán beépítették, de mivel külön nem mondtam, a kábelt nem cserélték)
- üzemanyagszint jeladó újravezetékezése
- fűtéskapcsoló javítása
- fényszórócsere (H1 és H4 jobboldali közlekedéshez)
- olajnyomás jeladó cseréje
- fékek átcsiszolása
- ajtólámpák cseréje 2 wattosakra.

Ennyi van a papíron, amit kaptam, persze bizonyára kimaradt pár kisebb dolog (galvanizálás és rengeteg festés), ja és 85.5 munkaóra. Leginkább emiatt lett a számla majdnem 700K.

Rendesen szét van csapva a belseje. Újra kellett vezetékezni sok mindent, illetve az egész szellőzést összepakolni rendesen.

Szólj hozzá!

Címkék: skynet

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr74317517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása