Nos, miután eldöntöttem, hogy marad a Del Flattiniéknél, következett a kérdés, hogy mi mindent csináljunk meg, és mi maradjon úgy. Kb. ekkor már kiderült, hogy felesleges az E rendszámra "gyúrni", menjen egyből OT-re a kocsi, szóval kicsit jobban nekiálltunk megnézni a javítandók listáját.
A szokásos dolgokon (új gyertyák, motorolaj és olajszűrő, váltóolaj és ebbe is szűrő, hűtővíz, légszűrő) kívül végül a következőket csinálták meg:
- lengéscsillapítók felújítása a Kárászy cégnél (előzőleg csak a szilenteket cserélték ki, de letagadták: ilyen kontár munkát ők nem csinálnak...)
- rugók szinterezése
- felnik homokszórása, szinterezése
- tömítőelemek galvanizálása
- gumik centírozása (ez már egyszer megvolt Tatabányán, de azóta ugye le kellett venni megint a gumikat a felnik szinterezése miatt)
Új fékcsövek, rajtuk a régi spirállal
- kormányszerkezetben a gömbfejek feljavítása
- kárpit kijavítása (eredetileg a bal ajtó mögött volt csak szakadt a műbőr, de hogy ne legyen különböző színű, a jobb ajtó mögött is megcsinálták)
- új leömlőtömítés, kipufogócsonkok síkolása
- a motortérhez a zár beszabályozása
- váltó dekni festése
Így megzabálja a kék színű fagyálló az alumínium csöveket, a Deloreanbe piros ("alubarát", etilén-glikol) kell!
- a világításkapcsoló elégett testkábelének a cseréje (a kapcsolót már Tatabányán beépítették, de mivel külön nem mondtam, a kábelt nem cserélték)
- üzemanyagszint jeladó újravezetékezése
- fűtéskapcsoló javítása
- fényszórócsere (H1 és H4 jobboldali közlekedéshez)
- olajnyomás jeladó cseréje
- fékek átcsiszolása
- ajtólámpák cseréje 2 wattosakra.
Ennyi van a papíron, amit kaptam, persze bizonyára kimaradt pár kisebb dolog (galvanizálás és rengeteg festés), ja és 85.5 munkaóra. Leginkább emiatt lett a számla majdnem 700K.
Rendesen szét van csapva a belseje. Újra kellett vezetékezni sok mindent, illetve az egész szellőzést összepakolni rendesen.