Annak apró popóján írok, hogy megvolt az első alkalom, hogy feleslegesen megállított egy rendőr.
Ugyanis az a helyzet, hogy aki kitalálta, hogy 5 színt használjanak a rendszámon a műszaki érvényességének jelzésére, az nem gondolt az OT autókra.
Itt van egy cikk, ami pontosabban leírja a címkékről a stájszot, de a lényeg röviden annyi, hogy citromsárga színű a 2012-ig érvényes címke, de a 2017-ig érvényes is (az enyém ilyen, és Sidé is ilyen lesz). A mutatóból (lásd a fenti cikkben) pedig a sasszemű rendőr láthatja, hogy áprilisig érvényes a műszaki, csak azt nem, hogy 2017. áprilisig, és nem pedig 2012. áprilisig. Mert ugye feltételezzük már a magyarról, hogy mindig csalni akar.
Na ezért állított meg a rend túlságosan éber őre 2012. április 30-án (amikor még a 2012. áprilisági érvényes műszaki is érvényes lehetett volna). Persze semmi elnézést, vagy ilyesmi. Na mindegy, szerintem lesz még ilyen az év során bőven, mert erre aztán van idejük teszik a kötelességüket.
A másik:
A mostani autókban a kilométeróra felfelé csal, autótípustól függően akár 10%-ot is.
Tehát ha valaki a kilométerórát nézi és szerinte 50-nel megy, az valójában csak 42-43 körül poroszkál. A Deloreanben viszont nem csal az óra, és rohadtul idegesít, hogy ekkora méretű átverésnek vagyunk alanyai. Értem én: jobb, ha még lassabban mennek a vasárnapi sofőrök, de akkor miért nem úgy csináljuk, hogy a kilométeróra nem csal, a limit meg legyen mondjuk 45, miért kell az embereket birkákként kezelni?