HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Hát azért vannak kemény csávók.

2012.07.04. 10:00 :: Sidaries

Mivel az én autómmal nem történt semmi, levéve, hogy megvolt a találkozó, ezért ma egy (két) másik autóról lesz szó. (Mellesleg megvan a beszámoló p-parker jóvoltából, hamarosan felkerül a delorean.hu-ra.) Az egész egy szokásos történetként indult. Egy fickó vett egy komplett restaurációra váró autót (VIN4363), majd úgy gondolta, hogy mivel beindul, ezért nem trélerrel viszi, hanem hazamegy vele 200 mérföldet. Mondták neki, hogy nem fogja kibírni, de azért megpróbálta. Az autó kb. félúton be is döglött, úgyhogy mégis trélerezés lett a dolog vége. Maga a sztori inkább szép mint érdekes, de a hozzászólások között találtam egy igazi gyöngyszemet. Ez jön most:

200 mérföld egy ismeretlen Deloreanben? Gyerekjáték. Én az enyémet egy Manhattani garázsban szedtem össze 700 mérföldre az otthonomtól. repülővel mentem Newarkba, majd egy rettenetes (flea bag) reptéri hotelben töltöttem az éjszakát. rendeltem egy pizzát a Sporanosból (tényleg ez volt a hely neve), majd felszálltam a New Yorkba tartó vonatra. Ezután GYALOGOLTAM 41 háztömbnyit a manhattani Bowery kerületbe, majd megtaláltam az autómat (VIN6864) egy ponyva alatt.

Átadtam 10000 dollárt, majd kimentem Amerika legnagyobb forgalmú helyére, a következő utasításokkal:

- Nyugi, az autópályán, majd kicsit jobban fog menni az autó.

- A fékcsövek szarok és csak jobb elől fog rendesen a fék.

- Ja és a hátramenet az nem felfele, hanem lefele van. (ez egy másik történet)

Az első mérföldek után még a következő dolgokat vettem észre:

- Az autón levő 3 fajta kerék 35  mérföld/óra fölött folyamatosan rázza az autót.

- A tetőkárpit annyira lóg, hogy csak a bal oldali tükröt lehet mindig látni.

- Egy óra után kigyulladt a lambda szonda lámpája.

És mindezek ellenére 36 órával később biztonságba megérkeztem haza úgy, hogy csak magamra hagyatkozhattam. Ez már hat éve történt és a létező legjobb döntésem volt (autóvásárlási szempontból). Szóval 200 mérföld úgy, hogy a haverjaid még segítenek is? Hah!

3 komment

Címkék: történetek

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr374626684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dubniczki 2012.07.04. 10:50:00

Minden fasza, ha a vége jó, de egy bizonytalan műszaki állapotú, ismeretlen autóval nekivágni egy ilyen hosszú útnak nettó felelőtlenség. Jó pofa sztori, de az ilyen hülyék remélem azért nem jönnek velem szemben az úton.

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2012.07.04. 19:04:25

@dubniczki: Csak megjegyzem, hogy a bejegyzés munkacíme "Hát azért vannak még állatok" volt.

Suttora 2012.07.04. 21:09:29

Én valahol olvastam olyat, hogy valaki Írországból indult el Magyarországra egy teljesen ismeretlen autóval... :)
süti beállítások módosítása