Ez a bejegyzés azoknak lesz inkább érdekes, akik mostanában akadtak a blogra, mert a többiek már biztosan belefutottak a most következő szörnyszülöttekbe érdekes módosításokba. Az írországi út során láthattam a 2x2 üléses Deloreant, ezért arról most nem is beszélnék, hanem csak Rich W. autóira térnék ki.
Először a legelső és talán a legismertebb módosítás jön, a D-Rex, azaz a Delorean bigfoot. Fontos megjegyezni, hogy nem Rich volt az, aki a D-Rexet kitalálta. Őelőtte már valaki épített egy 4x4-es Deloreant Round Rockban (VIN 4193), Texasban valamikor a '90-es években egy totálkáros Deloreanből és egy Chevy K5 Blazerből. Ez aztán olyan híres lett, hogy a Deloreanesek egymásnak küldözgették a képét. Faxon. Mert ugye az internet még sehol sem volt. Egy idő után aztán a 4x4 eladóvá vált és Rich meg is találta a hirdetését 2001 december 21.-én, tehát éppen 11 éve. Egy nagyon kicsi rossz minőségű képpel hirdették mint egyszerű Deloreant. Rich írt is az eladónak (ekkor már emailben) és sok sok további kép után meg is vette.
Mindezt annak ellenére, hogy az autó rettenetes állapotban volt. Ez két dolognak volt köszönhető. Először is mivel Texasban volt, ezért kint tartották, mert ott úgysem esik az eső és a hó. Kár, hogy az autó viszont ropogósra sül abban a melegben, ahogy az a képeken is látszik. A másik pedig az volt, hogy ezt a 4x4-et a tulajdonos komolyan gondolta és az autót ennek megfelelően használta. Emiatt aztán csak egyetlen ép acélelem volt az autón. A bal első, amit akár szerencsének is lehet venni. Maga a kivitelezés egyébként strapabíró volt, de az összerakási minőség és igényesség a legótvarabb kókányolással volt egyenértékű. Ezt leírni nem nagyon lehet, inkább még néhány kép következik.
Azt hiszem ebből a blokkból a második kép sok mindent elmond. Szóval mindezek ellenére az üzlet megköttetett és január elsején az autó már Illinoisban volt Richnél. Ő pedig azonnal nekilátott az autó rendberakásának. Hihetetlen módon mindössze egy hónapig dolgozott vele mire a D-Rex elérte a szinte végleges formáját. Ez a restauráció elsősorban optikai rendberakást jelentett és még egy kis emelést. A motor megmaradt az "eredetinek" , ami egy 350-es Checrolet V8-as, a váltó szintén az ehhez való maradt.
A debütálása február elsején volt a 2002-es chicagoi World of Wheelsen. Egy évre rá ugyanitt mutatkozott be a D-Rex a nagyobb kerekeivel (Goodyear Terras, 48"), amik azóta sem kerültek rá egy show alkalmával sem, mert ezzel már túl széles (335cm+) lett és külön engedély kéne a közlekedéséhez. Az évek folyamán kapott még néhány fejlesztést, de az alapja már az eredeti 2002-es megoldás maradt. A tetőlámpák pl. csak 2003-ra kerültek rá.
Innentől kezdve aztán a D-Rex folyamatosan kiállításról kiállításra jár és Rich szerint nagyon tetszik az embereknek. Hát nem mindennapi látvány, el kell ismerni. Jelenleg így járja az országot:
További jó képek róla itt találhatóak.