Elég sok keverés volt ezzel az Oldtimer Sokadalommal szervezői meg saját részről is. Szervezői részről változott az időpont és a helyszín is, saját részről pedig - a klub hagyományaihoz méltóan - még pár nappal az esemény előtt is kétséges volt, hogy megyek-e, skynet autója pedig végül nem is ért oda. Ráadásnak pedig még az árvíz is megbolondította egy kicsit az indulást. Végül sikerült elindulni, összeszedtem egy havert útközben, megnéztük az árvizet, összeszedtük az autót és egész korán, olyan 9 körül sikerült elindulni.
Az odaút eseménytelen volt, a megérkezés viszont annál izgalmasabb. Alig álltunk be az autópiac felé kanyarodó sorba, nagy lendülettel érkezett mögénk egy jármű, ami a Suzukis kalandomat idézte fel. Szerencsére ez a sofőr jobban értett a gépéhez és meg tudott állni, majd hátranézve láttam, hogy kedvenc pankrátorunk és párja érkezett meg ezzel a lelkesedéssel. :)
Bent egy kis kóválygás után megtaláltuk a helyünket, beparkoltam, aztán nekiállhattunk széttrollkodni ezt a találkozót is. Persze ezt nem direkt csináljuk, hanem csak így sikerül. Ha jól emlékszem, akkor a jobb oldalamon egy gyönyörű M6-os BMW állt, a bal oldalon pedig valami fényesre polírozott keleti gép. Őszintén szólva nem nagyon volt időm megnézni őket, mert kiszállás után már jöttek is a bámészkodók, akik kérdeztek is azonnal. Innentől egy szokásos találkozó vette kezdetét, bár pár különbséggel.
Az egyik, hogy szerintem a helyszín annyira nem alkalmas autóstalálkozó tartására. Elég messze van a központtól, a kijutás nehézkes, az Oldtimerek el voltak rejtve az átlagos autók mögé, az utak elég szűkek, de legalább jók, szóval nem a legjobb helyszín. Mindezek ellenére elég sok autós jött el és egy ideig látogató is volt bőven, de a belvárosi fotózási pontok miatt a mezőny folyamatosan cserélődött. Talán én volt a legfixebb pont, bár ez is azért történt, mert én nem akartam bemenni a városba vesekövet rázatni. Egy szervezett felvonulásban részt vettem volna, de egy ilyen GPS versenyhez nem nagyon volt kedvem, mert továbbra sem szeretek Budapesten belül közlekedni.
Aztán a találkozások is elég hasznosak voltak, mert két olyan emberrel is találkoztam, akit nem vártam volna. Az egyik Rocko volt, aki a blogon elég sokat kommentel, valamint előkerült a korábban már egyszer említett Blacktissue is. Mindkettőjüknek nagyon örültem, bár a többi kérdező miatt nem tudtunk annyit beszélni, mint amennyit szerettem volna. Legközelebb majd pótoljuk. A klubból is megjelentek páran, jó volt őket is látni.
Végül pedig még egy kisebb dolog. Mikor a Sokadalmat megelőző napon elhoztam az autót a szerelőtől alig volt benne benzin. Ez úgy annyira keveset jelent, hogy alig tudtam elvergődni a kb. két kilométerre levő benzinkútig. Ez idő alatt rettenetes volt közlekedni. A motor kihagyott, a benzinpumpa hangja rettenetes volt, amikor levegőt szívott, az üzemanyagszint jelző villogott, szóval érződött, hogy a végét járja a gép. Tankolás után mindez rendbe jött, bár jobban ingadozott az alapjárat, mint szokott. Régen, 2008-9 körül kb. 700 és 1000 rpm között ingázott, aztán mikor kicsit szétszedtük Győrben, akkor ez megjavult. Persze tökéletes sosem volt, de mostanában 800 és 850 között volt, ami bőven jó. A Sokadalmon viszont volt, hogy 600 és 1200 között kóválygott, ami elég rettenetes. Megnézem, hogy elmúlik-e majd magától vagy sem.
A hazaút aztán ismét eseménytelen volt, levéve, hogy elképesztő szerencsénk volt. Ugyanis, kb. egy órával távozásunk után akkora zuhé szakadt a városba, hogy az árvíz miatt feltelt csatornák sok helyen nem tudták elvezetni a felesleges vizet, ami így az utcákon hömpölygött. Na ezt nem szerettem volna fotózás közben a Deloreanben átélni.