Kupleráj. Egyszerűen nem tudom felülmúlni Ati meghatározását a DMC írországi gyárára. Mert az volt, kétségtelen. Az első napokban mindenképpen, később már nem annyira, de azért még mindig inkább, mint illett volna. Mert mi történt már megint? Leírtam már, hogy kb. mi történhetett 1981 elején a DMC-nél. Tudom, hogy nem nagyon szoktatok kattintani a linkekre, de most azért tegyétek meg és olvassátok el a bejegyzés második felét, mert ez a mostani bejegyzés abszolút arra épül és nem akarom ide bemásolni az egészet.
Szóval odakerültek azok a felesleges lyukak a csomagtartók jobb oldalára és nem tudták, hogy mit csináljanak velük. Kidobni drága lett volna, ezért raktak rá kupakot aztán kész, mehetett eladásra az autó. Akkor azt írtam poénból, hogy biztosan egy részeg munkás fúrta a felesleges lyukakat és most jön a csattanó: Hát szinte igazam is volt.
Nem rég találtam egy papírt, ami egyértelműen tanúsítja, hogy a lyukak teljesen véletlenül kerültek oda és hogy jó lenne minél hamarabb abbahagyni a hülyéskedést a fúróval.
1981 február 22-ei a memo és kritikus minősítést kapott és azonnal életbe lépett. A szöveg nagyjából a következő:
Az első rész csomagtartó részében fúrt jobb oldali lyuk hibás. A lyuk szükségtelen. A fúrósablonból eltávolították a lyukat. A soron lévő alkatrészeknél a lyukat fedjék be egy olyan kupakkal, mint ami a kuplungtartályhoz is kell.
Na Bopat így került a csomagtartódba az az extra lyuk. :)