HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Premier Outlet

2014.04.30. 10:00 :: Sidaries

Ahogy írtam hétfőn, a fő beszámolót majd Szabi fogja megírni, de azért egy kis szubjektív véleményt én is írok, főleg az oda-vissza útról. Mivel én jöttem aznap a legmesszebbről, (Bopatot nem számolva, aki előző nap kirándult a találkozó felé egy nagyot) ezért elég korán kellett indulnom. A szokásos Passatba be, útitárs összeszedése, Passatból ki, Delóba be, Delóval indulás kombó terv szerint zajlott. Sem a családom, sem egyéb nem várt események nem nehezítették a dolgomat. (Kivéve persze Szandokán kutyám büntetendően cuki viselkedését és önnön magának erkölcstelenül gerincre vágását hassimogatás kierőszakolása végett.)

Szóval elindultunk és fel is merült az első kérdés. A tank valahol fél és háromnegyed között volt, ezért jó esélyt láttam rá hogy nem járjuk meg az utat tankolás nélkül. Persze ehhez hozzátartozik a korábban már említett aránylag magas biztonsági üzemanyag tartalékra való törekvésem. Mivel azonban kicsit szoros volt az ütemterv, ezért inkább úgy döntöttem hogy elég lesz majd visszafelé tankolni. Az út eseménytelen volt, az autó ment, mi dumáltunk, semmi különös. Így aztán valamikor 9:10 körül oda is értünk és beálltunk Skynet mellé.

negyensorban.jpgA hazaút viszont már kicsit érdekesebb volt. Először is a találkozóról való kivonulásunk szerintem elképesztően jól sikerült. Tetszett az embereknek ahogy láttam. Utána pár kilométeren bemutattuk az ország eddigi legnagyobb Deloreankonvoját, aztán egy búcsúintéssel lecsatlakoztam a többiekről.

Hazafelé szépen fogyott a benzin és a végére már eljutottam az ingadozós szakaszba is, amit annyira utálok. Azért sikerült eljutni egy kúthoz és ott egy kisebb meglepetés ért. Ugyanis tankolás után azt mutatták a számok, hogy az elmúlt kilométereket 12,5 literes fogyasztással tettem meg. Ez sok. Itthon általában 10-11 liter közötti értékeket produkált eddig az autó és habár a 12,5 még a gyárilag megadott 13 liter alatt van, nekem mégsem tetszik. Mondjuk gondoltam hogy magasabb lesz a fogyasztás a mostanában annyira nem tökéletes K-Jetem miatt, de azért reméltem hogy mégsem. Valamikor ismét rá kell néznem.

Aztán mikorra hazaértem a bal első kerék felől jött egy érdekes szag, mintha kicsit befogott volna a fék. Ezt még nem mondom biztosra, de úgy tűnik valami ott sem teljesen patent. Jövő héten megint szerelünk egyet úgy látom.

5 komment

Címkék: találkozó

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr416098719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hdnctrl 2014.04.30. 10:21:41

Én a számlálót se tudom rendesen nullázni (néha sikerül, néha nem), meg a szintjelző is általában fullba nyomja a kretént (a közepétől sokkal jobban fogy látszólag), így kb a felénél már tankolok a biztonság kedvéért. Így kb fingom sincs, mennyit fogyaszt, de az igazat megvallva nem is érdekel.

bopat 2014.05.03. 21:11:02

Ez a tankolás egy rejtély.
Visszafele nekem se volt tele a tank, de simán kibirta. Ahogy megálltam a ház előtt, egyet villant a lámpa. Utána még mentem velem annyit hogy folyamatosan világítson. Na gondoltam, most aztán tankolok bele rendesen. Erre sikerült kemény 33,5 litert beletankolni, ami a rekordom. Általában olyan 29-31 liter ment bele eddig.
AMi a fogyasztás illeti, eleinte nagyon magas volt, szerintem simán volt 15 is, de most már picivel lejjebb ment, olyan 12-13 között mozoghat. De mivel nem pontos semmi, ezért csak saccolok.

Szabi DMC · http://delorean.blog.hu 2014.05.04. 14:29:26

@bopat: nálam is 32 liternél kattant a pisztoly, pedig előtte már égett a sárga lámpa. Vagy a szintjelzőink nagyon pesszimisták vagy a korai autókba került kisebb tank :)

bopat 2014.05.04. 21:04:40

A tank tuti hogy nem 30 literes. Láttam kiszedve, jó nagy, minimum 50 literes.

hdnctrl 2014.05.05. 08:55:46

a Trabisokat kéne megkérdezni, hogy ők hogyan tudják teletankolni az "autójukat".
süti beállítások módosítása