HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Experimental Workshop II.

2015.01.16. 10:00 :: Sidaries

Jöjjön akkor a folytatás az Experimental Workshop fejlesztéseiből. Először az előző rész befejezése, majd a többi.

experimentalworkshop2.jpg6. Futóműbeállítás

Készítettünk egy módosított első felső lengőkart és gömbcsuklót, valamint egy hátsó lengőkart, hogy a meglevő beállítások módosíthatóak legyenek.

7. Tempomat

Foglalkoztunk egy kicsit azzal, hogy az Alpineba beszereltünk egy tempomatot, ami megfelelően teljesített.

8. Ablakmosó

Az eladása előtt még felszereltünk az Alpinera egy új ablakmosó szórófejet (normális embereknek csak spricni. :) ), ami nagyon jó vízszórásképet mutatott és még olcsóbb is volt a jelenlegi rendszernél.

9. Stabilizátorfelfüggesztés

Az eddigi fejlesztési és tervezési munkán túl, amit a stabilizátor rúd hátsó felfüggesztésein végeztünk, további fejlesztéseket tettünk az alváz felé vezető felfüggesztéseken is, hogy tovább csökkentsük a rúd nem kívánatos mozgását.

10. Kormánymű-foglalat

A felső kilences ponttal együtt kifejlesztettünk egy sokkal merevebb foglalatot a kormánymű részére, ami ugyanakkor egyszerűbb is.

11. Kézifék

Új kéziféket és kézifék kábel utat fejlesztettünk, hogy könnyebb legyen a járműbe szerelhetőség és jobb az illeszkedés. Újrapozicionáltuk a kézifékkart, hogy könnyebb legyen a beszállás és a beszerelés megtörténhessen az autón belülről is, ne csak kívülről és alulról.

12. Lengéscsillapító

A Girlinggel együtt dolgozva  új lengéscsillapító ütközőket fejlesztettünk ki előre és hátra is, miközben a hézagbeállításon is módosítottunk. A tesztpéldányok már készen vannak. Ezen felül kifejlesztettünk egy módosított hátsó lengőkar foglalatot, ami megfelelő iránnyal és kapcsolódással rendelkezik. Ez a módosítás ezen túl jobb kilátást is biztosít.

Szólj hozzá!

Címkék: történelem evolúció dtl

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr497077779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása