Jöjjön akkor a folytatás az Experimental Workshop fejlesztéseiből. Először az előző rész befejezése, majd a többi.
6. Futóműbeállítás
Készítettünk egy módosított első felső lengőkart és gömbcsuklót, valamint egy hátsó lengőkart, hogy a meglevő beállítások módosíthatóak legyenek.
7. Tempomat
Foglalkoztunk egy kicsit azzal, hogy az Alpineba beszereltünk egy tempomatot, ami megfelelően teljesített.
8. Ablakmosó
Az eladása előtt még felszereltünk az Alpinera egy új ablakmosó szórófejet (normális embereknek csak spricni. :) ), ami nagyon jó vízszórásképet mutatott és még olcsóbb is volt a jelenlegi rendszernél.
9. Stabilizátorfelfüggesztés
Az eddigi fejlesztési és tervezési munkán túl, amit a stabilizátor rúd hátsó felfüggesztésein végeztünk, további fejlesztéseket tettünk az alváz felé vezető felfüggesztéseken is, hogy tovább csökkentsük a rúd nem kívánatos mozgását.
10. Kormánymű-foglalat
A felső kilences ponttal együtt kifejlesztettünk egy sokkal merevebb foglalatot a kormánymű részére, ami ugyanakkor egyszerűbb is.
11. Kézifék
Új kéziféket és kézifék kábel utat fejlesztettünk, hogy könnyebb legyen a járműbe szerelhetőség és jobb az illeszkedés. Újrapozicionáltuk a kézifékkart, hogy könnyebb legyen a beszállás és a beszerelés megtörténhessen az autón belülről is, ne csak kívülről és alulról.
12. Lengéscsillapító
A Girlinggel együtt dolgozva új lengéscsillapító ütközőket fejlesztettünk ki előre és hátra is, miközben a hézagbeállításon is módosítottunk. A tesztpéldányok már készen vannak. Ezen felül kifejlesztettünk egy módosított hátsó lengőkar foglalatot, ami megfelelő iránnyal és kapcsolódással rendelkezik. Ez a módosítás ezen túl jobb kilátást is biztosít.