HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Hollandia II. avagy Ed

2015.06.03. 10:00 :: Sidaries

Másnap reggel egy kicsit félve indítottuk be az autókat, de Bopat autója tökéletesen működött, az égvilágon semmi baja sem volt. Pedig a hoteltulajdonos még olyan szerelőt is tudott volna ajánlani, aki házhoz jön. Egy gyors reggeli kastélynézés után összeszedtük magunkat és nekivágtunk újra az autópályának. 

Elég jól megúsztuk a dugókat, Frankfurt után ráadásul kiürült a pálya és olyan élményautózást csaphattunk, amire Deloreanek valók. Fél vagy egy óráig mentünk egymás után minimális forgalomban, jó zenére és csodálatos időben. Imádni való helyzet volt.

Ráadásul menet közben két Teslát is láttunk, ami nekem egy óriási élmény volt. Mindig is szerettem ezeket az autókat, de élőben még szebbek és kívánatosabbak, mint gondoltam. És itt még nem is tudtam, hogy mi vár majd ránk pár nap múlva Amszterdamban...

Mire átértünk Hollandiába sajnos elromlott az idő és a forgalom is visszatért. Innentől kevésbé volt már élmény a vezetés, de szerencsére ezek ellenére is odaértünk Edhez négy után egy kicsivel és így még tudtunk vele beszélgetni az elkövetkező szerelésekről. Főleg Bopat beszélt, én meg mászkáltam körbe, de aztán váltottunk. Én úgy mentem az Edhez, hogy minden szép és jó az autón, de azért elkapott az ötletcunami és negyed órán keresztül soroltam a bajokat. Ekkor még nem gondoltam, hogy Ed ezeket mind szépen megjegyzi és ki is javítja. :)

sokdelorean.jpgEdnél továbbra is marha sok musthave dolog van, de egyelőre megmaradtunk a szerelésnél, mert éreztük, hogy az sem lesz egy olcsó mulatság. Volt ott ikerturbós motor, 12 vagy 15 Delorean, amikből volt pár egészen különleges is. Azokról majd később még írok.

Itt Bopatnak zseniális ötlete támadt. Miért keressünk szállást, hátha az Ed is tud valami jó helyet. És igaza is lett. Tudott, ráadásul olcsót és tökéleteset. Egy kis ház, ami csak a miénk volt és a tulajdonos kedvessége minden képzeletet felülmúlt. Ott kaptuk azt a reggelit másnap reggel, amit Bopat a saját bejegyzésében említett és amiről fotót is csatolt.

Ja és a tulajnak ez volt az egyik autója, amivel napi szinten járkált a környéken.

kacsa.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: hollandia

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr397510260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása