HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Saturday Night Cruise és fotózás

2015.11.04. 10:00 :: Sidaries

Egyszer régen, még az október 21-i eseménytől nagyon messze a múltban elgyengültem, ezért elfogadtam egy felkérést. Ami egy tipikus győri ritmikus társasági rituálékra specializálódott szórakozóhelyen volt. Azt már tudhatjátok, hogy néhány elhajlásomat levéve a lakossági techno nem áll túl közel hozzám, ezért őszintén szólva egy kicsit már bántam eddigre a dolgot, de megígértem, szép volt az idő, nem tudtam lemondani. Fel kellett hát dobni valamivel.

saturdaynightcruise4.jpgEz a valami pedig a Rozsdakupacék által szervezett országos Saturday Night Cruise volt. Mivel pedig már úgyis Győrbe mentem, hát gondoltam ezt is összehozzuk, plusz még egy fotós is beesett, aki éppen Győrben szeretett volna képeket készíteni az autóról. Na mondom, három programért már megéri elmenni, ezért aztán terv szerint odaértem valamikor öt óra után az Eto Park parkolójába.

saturdaynightcruise3.jpgŐszintén szólva az akkor jelen levő felhozatal elég szegényes volt. Volt egy elég jól összerakott, felpimpelt Trabi, néhány tuningolt Golf, egy elég korrekt Scirocco, pár szép Alfa, meg egy rendívül vicces baromi nagy kipufogós, de egyébként ritka gáz Hyundai.

Természetesen a Delorean elég nagy feltűnést keltett, sokan jöttek oda megnézni, fotózni, kérdezgetni. Elég jól elvoltunk úgy fél-egy órát, már kezdtem unni magam, amikor viszont begurult ez, a többi Opellel:

saturdaynightcruise2.jpg

Egy Opel Gt. Na ez már tetszett. Gondoltam rá, hogy le kéne fotózni a Deloreannel együtt, de aztán valahogy elmaradt. Mindenesetre megint volt téma egy darabig. Közben megérkezett a fotós kolléga is, aki pedig szorgosan nekiállt kattintgatni. Ő a Rómer ház 21-i eseményéhez csinálta a képeket, ahova engem is hívtak korábban, de azt nem tudtam elfogadni a saját szervezésű eseményünk miatt. Legalább egy órát fotózott, én meg közben haverkodtam, ismerkedtem. Mikor pedig végeztünk, gondoltam itt az ideje egy kis evésnek, mert még elég sok időm volt a következő programig. Megkérdeztem hát újdonsült barátaimat, hogy nem lenne-e kedvük eljönni a Barney's-ba és volt. Hát este 10-ig el is beszélgettünk mindenféléről. Ekkor könnyes búcsú, majd átvonultam a következő helyszínemre.

Pár héttel később pedig megjött a videó a Rómer házas rendezvényről. Az elejét még meg is néztem volna. Az utána levő buli már nem tetszett volna annyira.

Zárásként pedig egy frankó kép a Deloreanről, Lehet hogy ez is megy majd bankkártyára.

saturdaynightcruise1.jpg

2 komment

Címkék: találkozó

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr478048480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hdnctrl 2015.11.05. 00:50:46

Bankkártyára? Inkább tetkó a kézfejedre! ;) Jó a kép!

Nemtod mi az a techno, ne mondjad mán rá mindenre :)

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2015.11.05. 20:30:40

@scuynat: Tudom én! A 2 Unlimited! :D
Mellesleg itt nem a techno szó a lényeg, hanem a lakossági techno szóösszetétel. Eszerint:
unciklopedia.org/wiki/Lakoss%C3%A1gi_techno
süti beállítások módosítása