HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Visszatekintés a tavalyi évre

2016.01.06. 10:00 :: Sidaries

Nem nagyon szoktam ilyen visszatekintéseket írni, mert nem éreztem soha szükségét, de azért a tavalyi év nagyon kívánja ezt a fajta megemlékezést is, mert ilyen csak egyszer van egy Deloreantulajdonos életében.

Az eleje még lassan indult, aztán valamikor nyáron kezdett el mindenki mozgolódni az október 21-i dátumra, aztán a szeptember már elég jól pörgött, október közepére pedig egészen elképesztő méreteket öltött a Vissza a Jövőbe hype. A nagy dátum hete pedig kész idegbaj volt. Őszintén szólva nagy szerencse, hogy már saját cégben dolgozom, nem pedig alkalmazottként, mert így bármikor el tudtam szakadni egy-két (három-négy) órára és minden fontosabb kérésnek eleget tudtam tenni. Aztán körülbelül október 23 környékén - nem meglepő módon - paff, vége volt mindennek, már ami az új felkéréseket illeti, mert azért néhány maradék dolgot még meg kellett csinálni, amiket írok is meg sorjában.

És őszintén szólva örültem neki, hogy vége lett, de valami olyan nagyon, amennyire nem is gondoltam, hogy lehet örülni. Ati szokta mondani, hogy mennyire durva, hogy én akkor is mosolyogva válaszolok a kérdésekre, amikor már ezredszerre hallom ugyanazt, de ezúttal még én is túladagolódtam. Túl sok lett a Deloreanből és az azzal járó Vissza a Jövőbéből. Túl sok emberrel találkoztam, akinek a BTTF a kedvenc filmje és a Delorean a kedvenc autója, ezért a vége felé már nem annyira volt kedvem menni akárhova.

A lendület csökkenése szerintem a bejegyzéseimen is látszódott, pedig a tavalyi évről még négy beszámoló vár megírásra, igaz ezek már főleg novemberi, decemberi dolgok. Aztán ennek lett részben az eredménye az, hogy a karácsonyi szünet idején nem születtek pénteki bejegyzések. Valóban rossz napokra esett a péntek, de ha jobb napokra esett volna, akkor sem lett volna kedvem kutakodni, fordítani, vagy csak úgy egyáltalán a DMC történelmével foglalkozni. Ami jobb dolgokba belefutottam, azokat csak lementettem, majd idővel jönnek.

Szóval emberek kemény év volt ez. Nagyon jó volt, de nagyon fárasztó. Nem tudom, ti hogyan látjátok, de én remélem, hogy idén nem nagyon fog velünk foglalkozni senki. :)

Úgyhogy utólag is:

buek.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: találkozó

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr698241028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása