Az Oldtimer Premier valahogy egy fix találkozóvá vált, ahol minden év elején összegyűlik a klub egy része. Kicsit előreszaladva, az idei év kicsit gyengére sikerült a korábbiakhoz képest, de egy napot azért ez is megért.
Nagy szívfájdalmam, hogy ez a találkozó rettenetesen korán kezdődik, mivel pedig messziről megyek, ezért még korábban kell kelnem. Ezúttal is hétkor már indultam itthonról, hogy aztán a Deloreanbe átülve mehessek Biatorbágyra. Az út nagyjából eseménytelen volt, levéve a sok szerencsétlent, akiknek meggyőződése, hogy ebben az országban a 70 km/h a maximális megengedett sebesség. Valamikor fél tíz körül állhattam be a helyemre, addigra pedig már találkoztam Hannibalékkal. Ő, a szokásainak megfelelően módszeresen fotózta végig az összes beérkező autót, egyértelműen engem is kiszúrt azonnal. Bent aztán rendes üdvözlés, majd annak konstatálása, hogy ennyien vagyunk.
Később azért befutott Skynet és az Ati is, Skynet egy Nissan Figaroval, ami egy elég érdekes öszvér a számomra, mert habár 90-es évekbeli autó, a formavilága sok szempontból inkább a 60-as éveket idézi. Persze nem értek én ezekhez, de ha valaki kommentben kijavít vagy hozzáfűz valamit, szívesen veszem. Maradjunk annyiban, hogy jópofa dolog volt. Képet persze elfelejtettem készíteni róla.
Természetesen most is voltak érdekes autók. Igaz, a kiállított autók zöme a korábbi években már látottak közül került ki, de azért a Mad Max Merci vagy a Lotus Esprit elég jó volt. Bár a legjobb a totálisan szétrohadt nem tudom micsoda volt, ami a saját lábán jött ide. Nem tudom hogyan lehet ezt az állapotot elérni, de biztos benne volt 10-20 év érlelés egy mocsaras mezőn.
A kevés megjelent klubtag miatt kicsit unalmasabb volt a találkozó, persze az érdeklődők azért vittek bele egy kis életet, de ennek ellenére kicsivel dél, és egy gyors kaja után, már indultam is haza. Hogy aztán a hazaúton belefussak a világ legnagyobb rendőrautó sorába, amit 20-30 km-en keresztül kísérgettünk úgy ötven másik autóval. Nem tudom, hogy miért kellett villogóval menni ilyen lassan ilyen hosszan, de az biztos, hogy ilyen körülmények között előzni nem nagyon volt értelme.
Majd amikor hazaértem, letakartam az autót és tudtam, hogy innentől nyugisabb időszak jön, mert eddigre már csak két nap műszakim maradt. Amit elég derekasan elnéztem, ami azt illeti. Mert azt hittem, hogy május közepéig mehetek, aztán kiderült, hogy 5 éve jobban pörgettem a dolgokat, mert április 24-én már megvolt minden. Innentől jöhettek az útvonalengedélyek, mert az OT vizsga csak május 10-én volt várható.