A felkészítés után már nyugodtan jelentkeztem be a vizsgára. Elég hamar kellett, mert ez speciális műszaki, nem csak olyan általános, amire az ember odamegy, aztán kész. Bő egy hét volt a várakozási idő, de ez bele volt számolva.
A műszaki napján összeszedtem Dudut, aztán már mentünk is Győrbe az állomásra. Beálltunk az orbitális nagy sorba, de nem féltem, mert volt időpontom, reggel kilenc, szóval vártam, hogy majd hívnak. A pénz befizetése után kiderült, hogy a reggel kilenc, az inkább csak olyan tájékoztató jelegű időpont, ami reggel kilenc és délután kettő között tetszőlegesen lehet bármi. Csodás, pont itt akartam a sorban eltölteni a napot.

Közben volt egy vicces történet, amikor odajött egy csávó, hogy a haverja éppen most vett Deloreant, látta a facebookon. Ezekkel az infókkal kapcsolatban már kicsit szkeptikus vagyok, mert eddig mindig kiderült valami zavar a történettel kapcsolatban, ezúttal is így történt. Előkereste a havert a telefonján, a képpel együtt, majd megnéztem a képet és megmondtam, hogy oké, ez az én autóm, itt Győrben látta a haverja, mikor itt állt pár napig. Ez a rejtély is megoldva.
Ez után nem sokkal már állhattam is be a vizsgasorra. Ezúttal sokkal jobban rákészültem a vizsgára, nem bíztam a lengéscsillapítók mérését a véletlenre. Teletankoltam az autót közvetlenül a vizsga előtt, valamint megpakoltam az elejét kockakővel. Nem is volt gond ezen a teszten, lehetett tovább menni.

Már lebegett előttem az új vizsgára jelentkezés, mikor megpróbálták még egyszer a tesztet és ezúttal átment az autó, de ismét kellett a jóindulat, pont mint öt éve, hogy egy hülyeség miatt ki ne vágjanak. Nagyon mérges voltam, mert meg voltam győződve, hogy ezúttal teljesen patent gépet hozok, erre egy ilyennel éget be.

Nem tudom pontosan mennyibe került a vizsga, most nem emlékszem, de valahol 20e körül volt, nagyjából, mint egy átlagos autóé. Így aztán az OT és a műszaki megvolt 50e-ből, ami elég jó, figyelembe véve, hogy öt évente kell vizsgára járni.