HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Pepperl and Fuchs

2017.08.09. 10:00 :: Sidaries

Alapvetően nem a kedvenceim a céges meghívások, ennek ellenére olykor elvállalok egyet-egyet. A legutóbbi is elég nehezen indult, őszintén szólva nem is volt sok kedvem hozzá, de aztán mikor kiderült, hogy miről is lesz szó, úgy tűnt, hogy ez mégis jó buli lesz.

pepperlandfuchs3.jpgA Pepperl and Fuchs hívott meg a veszprémi családi napjára, ami akkor vált igazán érdekessé, amikor megláttam a rendezvény plakátját. Innen már látszott, hogy komolyan gondolják a dolgot. A BTTF téma onnan adódott, hogy idén lett 20 éves a cég itt Magyarországon és ezért csaptak egy nagy bulit, ahová többek között a Deloreant is meghívták. Így aztán igent mondtam, majd az indulás napján bepattantam a gépbe, és egy hónap után ismét Veszprémben voltam. Előtte meg öt évig nem, de hát ilyen ez.

pepperlandfuchs1.jpgKözben megálltam a cseszneki várnál, mert ott azért turistáskodni kell egy gyorsat, de aztán már rohantam is tovább, elvégre időre mentem. Ezért aztán egy kicsit hamarabb értem, mint kellett volna, de nem volt gond, aránylag hamar behívtak, aztán már állták is körbe az autót az emberek.

pepperlandfuchs2.jpgA nap eleje kicsit esősen, nyűgösen indult, de mire odaértem már sütött a nap. Igaz, addigra pár csöpp eső már látszott az autón, de nem számított sokat, így is szép volt. A dolgozók pedig nagyon jó fejek voltak. Jól viselkedtek, általában értelmes kérdéseket tettek fel, beszéltek a saját hobbigépeikről, meg mindenféléről, ami az eszükbe / eszünkbe jutott. Maradtam kb. 3 órát, aztán jöttek a további programok, nekem meg otthon is dolgom volt, ezért elköszöntem és indultam haza.

Az úton semmi nem történt, a cseszneki szerpentinezést nagyon jól bírja a Delorean, hála az új gumiknak, élveztem az utazás minden percét. főleg mivel más úton mentem oda és vissza, ezért felfedeztem új helyeket is, aminek külön örültem. Egyébként marha jó érzés olyan helyekre menni, ahol nagy valószínűség szerint ez az első Delorean.

Bónusznak pedig a főfőnököt Michael Jr. Fuchsnak hívják. Volt is BTTF plakát az ő főszereplésével. Vicces volt.

Szólj hozzá!

Címkék: találkozó vissza a jövőbe

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr8012726604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása