HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Schmitz Cargobull családi nap

2017.10.18. 10:00 :: Sidaries

Ez egy jól szervezett cégnek tűnt, már elsőre is. Időben szóltak, időben le lett minden fixálva, csak az időjárástól függött az egész, ami meg szerencsére kegyes volt hozzánk.

10-re kellett odaérnem, ezért elég korán kellett elindulnom, főleg azért, mert a rendezvény előtt még volt egy találkozóm a Mentosszal, akinek hoztam egy routert. Találkoztunk, kicsit beszéltünk, de aztán menni kellett a bejárathoz, mert idő volt. Felhívtam a kontaktot, találkoztunk, odavitt a helyemre, kis gondolkodás után beálltam, aztán vártam, hogy most mi fog történni.

schmitzcargobull1.jpgHát nagyjából az, ami minden ilyen alkalommal. Jöttek az emberek, jellemzően a férfiak nézték az autót és kérdezgettek, a nők meg nem értették az egészet és mentek volna inkább fagyit enni. Volt elég sok gyerek, ha már családi napról volt szó, szerencsére aránylag jól viselkedtek. Egyetlen necces helyzet volt, amikor egy kiscsávó, aki éppen egy Segwayt próbálgatott, elesett és nekiütődött az autónak. Pont a bal elejének. Nem szép dolog, de úgy leüvöltöttem, hogy szerintem azóta sem mert visszaszállni rá. Szerencsére senkinek / semminek nem lett baja. Mondjuk ettől féltem, már amikor odaállítottak is, mert pont mellettem volt egy ilyen próbapálya, de a rendezvény felépítéséből adódóan nem tudtam máshova menni.

Ugyanis a rendezvény négy részre volt osztva, időszakok alapján. Mivel 125 éves volt a cég, ezért volt egy 1920-as évek, egy '60-as évek, egy jelen, valamint egy jövő blokk. Mindegyik az adott kor néhány jellegzetes részét mutatta be. A Delorean természetesen a jövőben volt, az elektromos biciklik, a Segwayek, plusz néhány egyéb ilyen dolog társaságában.

schmitzcargobull2.jpgEzen kívül sok különlegesség nem volt, csak a szokásos dolgokat tudnám elmondani. Négyig tartott a mókázás, igazából elég jól elvoltam. Néha egy kicsit elmászkáltam, ettem egyet, nézelődtem, így meg hamar elment az idő. Aztán négy után kicsivel leléptem, majd kint találkoztam Skynettel, akinek elhoztam a tartalék bemelegedésszabályzómat. Aztán megbeszéltük, hogy egy klubtalálkozó keretein belül majd bele is szereljük az autójába. Erről lesz szó a jövő héten.

Szólj hozzá!

Címkék: találkozó

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr513006278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása