Hát akkor folytassuk a jegyzőkönyvet, az előző rész itt elérhető.
21. Csomagtartótömítések
ECR indult a tömítések vastagságának a növelésére. Az alkatrészek megvannak, a a hatékonysági jelentés április 28-án érkezik. (Ahogy nézem, ez együtt járt a 12. és a 18. pontban leírtakkal.)
22. Kerékjárati ív takarólemez - Költségcsökkentési terv
A beszerzés továbbra is vizsgálja az ABS beépítésének a lehetőségét - 4 héten belül válaszolnak. Az aktuális megoldásról a Gyártás fog költségtanulmányt készíteni.
23. Keresztstabilizátor
ECR elindítva. Javítás egyelőre nincs, a változtatás vevői kérésre elindítva. A beszállító abbahagyta az aktuális stabilizátorok gyártását, Az első kísérleti alkatrészek május 11-én érkeznek.
24. Üzemanyagtartály - túlnyomástartály
Az újratervezett túlnyomástartály tesztelés alatt. Április 28-ára elkészül a jelentés.
25. (Megpróbáltam, de ezt egyszerűen nem tudom lefordítani. Fogalmam sincs, miről van itt szó. A következő bejegyzés lesz az utolsó, akkor úgyis kirakom a forrást.)
26. Csomagtartókárpit. Akkumulátor elhelyezés
Mechanikus rögzítés szükséges a csomagtartókárpithoz és az akkumulátorhoz. Az újragondolt megoldás április 28-ig elkészül.
27. Ajtóretesz probléma
Az eddigi alátét egy laposabb alátéttel helyettesítve, módosul az ajtó belső szerkezete is. Az ajtókészítő szerszámok átépítése vizsgálat alatt. (Ha jól gondolom ez az a probléma lehet, hogy a zár gyors bezárása és kinyitása néha a zár elromlását, pontosabban nyithatatlanságát jelentette a korai autóknál.)
29. Újragondolt hűtőcső elhelyezés
Az új bilincs április 17-én elérhető. Töréspont vizsgálat szükséges. A szervizes iránymutatásokat a Mérnökség intézi.
30. Légterelő zörgés
A Mérnökség keres egy ideiglenes megoldást. Műanyag borításos zárszerkezet április 17-én elérhető.
31. ?Soft Rolls?
Kiesnek a csapszegek. Vizsgálat alatt, hogy ideiglenes megoldásként műanyag dugók és csavarok jobbak lennének-e. Az állandó megoldás is vizsgálat alatt.
32. Ülésállító kábelek.
ECR indult a tartós megoldásra. A jelenlegi ülések is módosítás alatt.
33. Külső kezelések
Eddig nem használtunk külső waxos kezelést az autókon, az eladási oldalról még véleményeket várunk. A Mérnökség vizsgálja a lehetőségét, hogy egy ilyen kezelés lehetséges lenne-e a szervizbe érkező autókon.
34. Az ülés alatti sínek kikoptatják a kárpitot
Megvizsgáljuk alátétek behelyezésének a lehetőségét.