Előző rész itt, most pedig a befejezés.
35. Belső lámpák
Az 591-es hibajavítás használatos a VIN 1000-től kezdve. A 600-as hibajavítás használatos a korábbi járművekre és a helyszíni javításokra. Hosszú távú ECR szükséges az 591-es javítására. További módosítások is szükségesek, ami a csomagtartó világítását is magába foglalja.
36. Pótkulcsok
A korábban említett pótkulcsok cseréje már lehetséges. A Termelésirányítás együttműködik a Közlekedésiekkel, hogy a kulcsok a kiszállítási helyen az autókba kerüljenek. A pótkulcsok helye a motortér feletti hátsó részen van.
37. Hátsó negyed kárpitozása
A hátsó negyed kárpitozása nem illeszkedik megfelelően. A Mérnökség újratervezi ezt a részt. AZ I.D.A.T. szerszámaival összevetve hibát állapítottunk meg, A javított szerszámokat elküldtük a beszállítónak.
39. Ajtók
Új módszer az ajtók kapcsolódási pontjainak a szerelésére. Az illusztrációk április 28-ra elkészülnek. A Mérnökség hamarosan közzéteszi a pontos megfeszítési értékeket, amiket a zsanéroknál használni kell. A javítási útmutató készül.
40. Kézifék
Az egyik keréken nem működik a kézifék. A Mérnökség kivizsgálja a helyzetet és április 28-ig megírja a jelentését.
41. Csomagtartótömítés
A 412-es hibajavítás elkészült a régi tömítés használatával kapcsolatban, amíg megérkezik az új tömítés. A rögzítési pontok véglegesítve.
42. Tömítések
A Mérnökség újra megvizsgálja a Termékmérnökségi Kézikönyvet és visszajelez.
43. ?Door Dog Leg Masking? (Hát ez meg micsoda lehet?)
Mr. Spooner kivizsgálja
44. Sebességváltó - Belső részek
Új alkatrész megtervezve, a Beszerzés megvizsgálja a beszerezhetőséget.
45. Kesztyűtartó világítása
A kesztyűtartó összeszerelését, majd az autóba szerelését újra meg kell vizsgálni. A határidő május 1.
46. Az automata váltó zárófedelének és a légkondicionáló paneljének az olvashatósága
Rövid távon - Nyomtatott matricák, amik május 1-től elérhetőek.
Hosszú távon - Szitanyomásos megoldás
A következő megbeszélés 1981 április 28-án lesz a Gyártás konferenciatermében 8:00-kor.
Őszinte leszek. Ezzel a négy résszel nagyon megszenvedtem. Amikor nekiálltam, nem gondoltam volna, hogy a hiányos szövegkörnyezet ekkora problémákat fog okozni, de sokszor csak lestem, hogy miről lehet szó. Azért arra jó volt ez a sorozat, hogy megmutassa, hogy a gyárban tudták, hogy sok a javítanivaló az autón, és meg is próbáltak tenni ellene.