2008. Augusztus vége
Amikor megérkezett az autóm Májusban, akkor már volt némi hibája a kuplungnak. A kinyomócsapágy nem működött rendesen, ezért köszörült, de ezt szerintem már írtam. Valamint az egyik munkahenger rossz volt. Ezt még a Vurdonosok javították. Amikor a szervízben volt, akkor nem vettek észre semmi extrát, de augusztus végére kiderült, hogy sajnos valahol csöpög. Így valamikor augusztus legvégén azt vettem észre, hogy felpuhult a kuplung és egyszer csak miközben tolattam be a garázsba bent maradt hátramenetben. Se előre, se hátra.
Beszéltem a szerelővel és azt mondta, hogy nézzem meg, hogy van-e a kuplungban hidraulikaolaj. Naná, hogy nem volt. Egy kis hintáztatás után kivettem sebességből és betoltuk az autót a garázsba. Utánanéztem a neten és szereztem dot 4-es fékolajat. Az kell bele. Nekem jó.
2008. Szeptember 2.
Betöltöttem, kicsit nyomogattam a kuplungot míg szépen kiment a levegő. Felkeményedett eredeti állapotára, aztán ki is próbáltam menet közben is. Működött frankón. Már csak a csöpögést kellett megnézni. A legnagyobb probléma az volt, hogy állás közben nem csöpögött, hanem csak menet közben. Akkor meg elég macerás az autó alá feküdni.
Hétvégén volt a tesztje. Szeptember 6-7-ig osztálytalálkozóm volt, és előtte még le akartam tesztelni, nehogy útközben dögöljön be. Emiatt Szeptember 5.-én mentem egy szép túrát Komárom, Győr, Kisbér kerülővel és minden nagyon szépen ment. Kicsit eszegette, de úgy tűnt, hogy csak lassan csöpög el. Szóval az autót utazásra alkalmassá nyilvánítottam és mentem osztálytalálkozóra. És most egy kép a munkahelyemről Pénteken: