Ez is megvolt. Elkészült a Delorean és lehetett menni haza. Megint nem lett minden megjavítva, de nagyot léptünk előre. Na akkor ami meglett:
- A kuplung javítva amennyire lehetett. Néhány gumitömítés cserélve lett, de sajnos az egész munkahenger odavan egy kicsit. Majd az is cserés lesz valamikor.
- A két első futóművet egész szépen szétszedték. Itt egy kép róla:
Kisúlyozták a féktárcsát, beállították a fékbetéteket, a kormányt beállították egyenesbe.
- Lekezelték a rozsdafoltomat. Sajnos erről nincsen jó képem, majd ha lesz akkor valamikor később felrakom azt is.
- Beállították mindkét ajtómat. Eddig aki beszállt, mindenkinek azt mondtam, hogy határozottan kell becsukni az ajtót. Most már nem. Nagyon szépen csukódik kis erővel is. Ez lett talán számomra a legjobban észrevehető javítás.
- Átnézték a lengőkarcsavarokat és az egyiket ki is cserélték. El volt görbülve! Erről és a tipushibákról lesz majd külön bejegyzés.
Hát ennyi. A kilométerórám még mindig nem megy, mert eltörött egy kis fémbigyó. Sajnos fogalmam sincs a magyar nevéről, de angolul: SPEEDO DR RET RING. Nem drága, pár dollár, de csak ezért nem fogok újabb csomagot hozatni Hollandiából.
A hazaút nagyon jó volt. A zörgés a bal első futómű felől teljesen megszűnt, a kormány egyáltalán nem rezeg fékezés közben és úgy alapvetően mintha stabilabb lenne az autó. Főleg, hogy elég nyálkás volt az út amikor mentem hazafelé. Kicsit ki is füstöltem a motort. Hármasban 5000-es fordulatig huzattam. Ez körülbelül 120 km/h. Élveztem. :)
Mellesleg itt a pillanatnyi kilométerórám: www.dmcnews.com/Resource/rpm2mph.html