Folytatom evolúciós sorozatomat. A számozás kicsit hülyén alakul úgy látom, mert most, hogy már eljutottunk az első gyártott Deloreanig rájöttem, hogy a prototípus és a szériaautó különbségeit nem lehet egy részben leírni. Szóval minimum kettő, de lehet, hogy három részre is elég lesz. A kisebb, kevésbé látványos dolgokkal kezdem. Na akkor csapjunk bele:
Balról jobbra haladva. Más formája és színe van a lökhárítóknak, az indexlámpa a prototípuson a díszcsík alatt van, míg a szériaautóban benne a csíkban. A motortér ablakánál pedig lett egy hátsó légbeömlő és az első műanyagborítást kapott. Jöhet az autó eleje:
Itt is csak az előbb már bemutatott különbözőségek vannak. Az indexlámpa itt is beépült a díszcsíkba és a lökhárító formája és színe is sötétebb a szériaautónál.
És végül az autó hátulról:
Szerintem az a legfontosabb, hogy a prototípuson hiányzik az egész motortér fölött lévő nemtudommi. Angolul louvre, de nem tudom hogy mondjam magyarul, mert nem légterelő. Ötleteket elfogadok, bár szerintem mindenki tudja miről van szó. Aztán a motortérfedő műanyagon is máshogy vannak a lyukak. A szériaautó így jobban ellenáll a beázásnak. Végül pedig a kipufogók középről átkerültek a két szélre. Szerintem jó ötlet volt.
A következő részben egy kicsit fontosabb változtatások lesznek.