HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Szerelőnap megint I.

2009.04.08. 13:24 :: Sidaries

Többször mondtam már, hogy nem nagyon értek az autókhoz, mert ahhoz még volt eszem, hogy megvegyem a Deloreant, de ahhoz, hogy karban tudjam tartani erősen szükségem van a klubra, akik szerencsére szívesen segítenek.

Az egész a rendszámtartó felszerelésével kezdődött. Felraktam és örültem, hogy mekkora király vagyok, aztán elmentem a Tavasznyitó Klubértekezletre, kiderült, hogy nem ég a hátsó lámpám, megállítottak a rendőrök meg minden ilyesmi. Leírtam már. Szóval két hete úgy voltam, hogy sürgősen meg kéne oldani ezt a lámpadolgot, mert most hétvégén tuningshow és addigra jó lenne, ha égnének. Nagy szerelőnap kihirdetésére nem volt idő, meg ezért kár is lett volna. Csak kisebb problémái vannak az autónak, csak akadályoztuk volna egymást a szerelésben. Majd az ajtóknál megint lehet. Hamarosan kihirdetem az időpontot oda is.

Na de vissza a témára. Szóltam McFlynak, hogy emergency van, tud-e jönni. Szerencsémre tudott és így múlt Szombaton reggel 9 után nekiindultunk előbb egy takarításnak és a szerelésnek. Az autó kapott egy kárpittisztítást, közben pedig kiderült, hogy csak két biztosítékot égettem ki. Mikor ezeket pótoltuk hirtelen minden beindult. Hogy hogyan sikerült mindezt véghezvinnem?

Látjátok a bekeretezett részben azt a két drótot a rendszám fölött? Az a szétszedett rendszámvilágítás. Biztosan sokan tudjátok, hogy ha kiszeditek az égőt belőle, akkor nem szabad csak magukat a drótokat összeérinteni. Na én nem tudtam. :)

Miután kicseréltük a biztosítékokat elkezdtünk beszélgetni a problémákról. A következők jöttek elő. Le kéne festeni a rendszámtartót, ingadozik az alapjárat, meg kéne ejteni egy gyertyacserét hátha az rendbehozza, kicsit bütykölni a csomagtartón, hogy jobban csukódjon. Neki is estünk a festésnek.

Sima Tescos matt fekete festék és a háttérnek pár újság. Rázás fújás, száradás, a kutya elzavarása, nehogy lenyalja a drága festéket, tovább száradás, majd végül felszerelés:

Szerintem frankó lett. A rendszámvilágítást visszatömtük az autóba némi szigszalag és kötegelő segítségével, azt úgysem nagyon fogom használni, majd nekiálltunk a nagyobb projectnek amit akkor még nem tudtunk. Gyertyacsere.

7 komment

Címkék: szerelés forgalombahelyezés

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr551053761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mairtin 2009.04.08. 18:39:41

Na így azért sokkal jobb.

kinderdmc · http://www.jacabuli.hu 2009.04.08. 20:49:33

Ez szerintem is jobb!:)
A hátsólámpán azt a kis betörést is kitudtátok javitani?

Hát a feszültség alatt lévő vezetékek összeérintése,a biztositék halálához vezet,de sebaj,van másik.Örülök,hogy csak ennyi volt a baj.

dubniczkia 2009.04.08. 21:18:22

osszeerintett vezetekek??? hat en ennel nagyobb gondot is okoztam mar az automban... :)
Egyebkent grat!!! Gyonyuru lett igy a rendszamtarto!

hdnctrl 2009.04.09. 14:10:28

az milyen lesz már, ha lesz még egy DMC, és annak a tulaja se fog érteni annyira túl sokat a szereléshez... dupla szerelőnapok? :D

amúgy f.sza lett a keret! a kutyát nem risztja el a festék szaga, lenyalná?

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2009.04.09. 15:26:46

A hátsó lámpa sajnos maradni fog. Esetleg kap egy ragtapaszt. Majd idővel cserélem az egészet. Drága tanulópénz.

A kutya még kicsi úgyhogy semmi nem zavarja. Meg ha csak beletapicskol is elég baj.

A dupla szerelőnap meg a legjobb lenne amit el tudok képzelni :) (levéve mondjuk a triplát :D)
süti beállítások módosítása