HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Húsvét

2009.04.29. 10:09 :: Sidaries

Kicsit megkésve, de azért megírom ezt is. Ez még szintén a Tuningshowhoz kötődik, mert annak harmadik napján történt, amin nem voltam ott. Valahol talán már írtam, de mivel falusi vagyok, ezért nálunk még divat a locsolkodás és a Deloreant nem lehetett kihagyni egy ekkora buliból. :)

Reggel egész korán indultunk, körbejártuk a fél megyét, erről nem is beszélnék, inkább az akkori és az azóta tapasztalalt dolgokról.

- A leghamarabb arra figyeltem fel, hogy más az autó hangja. Kicsit mélyebb és kicsit bugyborékolóbb. Nekem tetszik. :) Valószínűleg a gyertyacsere miatt van.

- Úgy ahogy a következő dolog is, hogy szerintem egy kicsit csökkent a fogyasztás. Na nem kell túl sokat várni tőle, de mondjuk 12 liter helyett 11 litert evett. Nem sok, de azért észrevehető. Erről a Darwin díj című film egyik jelenete jut az eszembe amelyikben egy fickó vesz egy bazinagy terepjárót, mire a haverja megkérdezi, hogy: - Na és mennyit eszik? Erre pedig a frappáns válasz: - Kit érdekel?

Így vagyok vele én is. Ennek az autónak a fenntartásában a benzin messze nem a legmagasabb tétel. A biztosítás, a szerelések mind sokkal többet elvisznek. Viszont az élvezeti értéket a benzin adja, szóval érdekesség a fogyasztás, de: -Kit érdekel?

- Írtam, hogy voltam még egy szerelésen is, ahol a fékeket kicsit rendbecsapták. Valóban, azóta nem ráz amikor fékezek. Ez jó. Viszont a Passathoz képest ráz a kormány, de ezt én a szervó hiányának tudom be. Emiatt olyan jó közvetlen a kormányzása.

Mivel képek nem készültek erről a pár napról, ezért megint egy szép konzervképet rakok fel két frankó csajról, hogy az is legyen. Zsuzsi és a Delorean. :)

Igaz volt már, de most valahogy megint megtetszett ez a kép.

8 komment

Címkék: vezetés

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr271093091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

volante · http://volante.blog.hu 2009.04.29. 19:46:14

A Darwin-díj egy nagyon nagy film. :)

kinderdmc · http://www.jacabuli.hu 2009.04.30. 00:37:05

"Mint két barátnő"Azért itt nagyon észre vehető,hogy Deloka mennyivel alacsonyabb.

Mintha Deloka 16:9-es lenne ,Zsuzsi meg 4:3-as :)

hdnctrl 2009.04.30. 16:02:42

Deloka-nyalóka :D

bocs, ez most kikívánkozott :D

dubniczkia 2009.04.30. 22:09:33

:) Hehehe!!! Ez nekem is a kedvenc kepem!!!

bopat 2009.05.01. 11:04:08

A biztosítás mekkora tétel? Csak azért kérdezem mert fogalmam sincs a MO biztosítási árakról...

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2009.05.01. 11:22:13

Hát az attól függ. A sima biztositás az mondjuk 20-30e/negyedév. A Delorean, ha rendesen magyar rendszáma lenne, már kaphatna youngtimer biztositást ami ennél sokkal jobb, de pontosan nem tudom. 2 év múlva, mikor oldtimer lesz, akkor kábé 1000Ft/hónap, de most, hogy csak ideiglenes rendszámom van, igy 13000Ft/hónap. Ez azért elég sok, de hozzá tartozik, hogy igy nem kell műszaki, zöldkártya, súlyadó meg nem tudom mi van még.

bopat 2009.05.03. 17:08:53

Milyen az az ideiglenes rendszám? P-s?De arra is kell fizetni sarcokat, vagy tévedek?
Ha jól emlékszem, csak ketten utazhatnak P rendszámmal ellátott autóban, ugye?

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2009.05.04. 14:09:39

Igen. P-s. Erre is van a sarc, ahogy az előzőben írtam is.
süti beállítások módosítása