HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Hétvége

2009.05.25. 10:00 :: Sidaries

Habár hétfő van és ilyenkor általános infók szoktak lenni, most nem ez lesz. Elég sok írnivaló van, úgyhogy ez a hétfő tiszteletbeli szerda lesz. :) Persze szerdán meg majd jönnek a normál dolgok, a pénteket meg még nem tudom. A sorozatnak vége, majd még lehet, hogy még azzal kapcsolatos utózöngék kapnak helyet. Majd ahogy kedvem meg időm lesz.

Szombaton már írtam, hogy megünnepeltük az egy éves évfordulónkat, sajnos nem egészen úgy, ahogy azt illik. Történt ugyanis, hogy pénteken menni szerettem volna egy kicsit, de mikor beültem az autóba az nem indult. Pontosabban beindult, aztán kábé 2 másodperc múlva leállt. Aztán megint beindult, de azonnal leállt, aztán már be sem indult, csak próbált. Egyből szétszedtem az autó elejét, mert mostanában sokat bütyköltünk arrafelé. Végül aznap már nem jutottam vele messzire, de másnap megint nekiálltam.

McFly volt a fő konzultáns, nem tudom hirtelen mennyit beszéltünk aznap, de a legnagyobb szerencse mégis az volt, hogy éppen arra járt aznap délután. Addigra már eléggé biztosak voltunk, hogy a benzinpumpa lesz a ludas és ez be is igazolódott. Indításkor nem bugott, ahogy kellett volna neki. Viszont az kiderült, hogy külső akkuról megy, tehát valami elektromos dolog lesz. Nem meglepő, mert hát ez egy Delorean. 

Előzőleg én már átnéztem a valószínűbb elektromos hibalehetőségeket, mint az RPM relé, és a benzinpumpához tartozó biztosíték, de nem találtam semmit. Ennek ellenére a biztosíték tűnt a valószínűnek. Többé-kevésbé az is lett az ok. A biztosítéktól kábé 5cm-re visszafelé el volt égve a kábel. McFly összeforrasztotta és már ment is az autó. Igazából kicsit jobban odafigyelek én is megtaláltam volna, bár rendesen javítani nem tudtam volna.

Szóval az autó elindult, oda is adtam McFlynak egy tesztkörre, én meg gyorsan összepakoltam, majd mentünk együtt Gönyűre, mert ott volt jelenésem a hétvégén. Ezt a képet McFly nővére készítette a tesztkör alatt:

 

 

 

1 komment

Címkék: szerelés

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr761142118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dubniczkia 2009.05.26. 16:21:20

Gyonyoru ez a foto!!! Grat!!!
süti beállítások módosítása