HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Májusi mókák

2009.06.10. 09:14 :: Sidaries

Már kicsit régebben voltak ezek a történések, de önmagukban nem lettek volna elegek egy bejegyzéshez, ezért összeszedtem őket ide egybe. Igazából csak két dologról van szó. Az egyik, hogy Május elsején elmentünk Tatára a Bébbel csak hesszelni egy kicsit. Tipikus fagyievős, sétálós móka, amit a csajok szeretnek. :)

Szóval mentünk is mi egy fél tókört meg néztük a vizet, dumáltunk meg ilyenek. Az autó tette a dolgát, jó volt. Egy kép a napról:

Jobb oldalt látható a kávéház, ahol régebben nagyon jókat dumáltunk, ittunk, stb. Középpen a nyitott ajtó mögött pedig a tatai vár egy része. Lehetett volna jobb képet is csinálni, de most ez van.

A másik dolog az autó szempontjából kicsit érdekesebb. Már régebben a "Hétvége" című bejegyzésben említettem, hogy voltam Gönyűn, de a visszafelé útról nem beszéltem. Egyik havert hoztam vissza és mellesleg indulás előtt kicsit átnéztem az autóban a folyadékokat. Észrevettem, hogy kicsit kevés a hűtővizem, ezért mikor Komáromba értem vettem bele minden okosságot, amit aztán otthon bele is töltöttem.

A motor hőmérsékletén még semmi nem látszott, de persze jobb megelőzni a bajt. Mint kiderült, nem volt a legjobb ötlet csak úgy simán odarakni az ülésre ezeket a bödönöket, mert össze-vissza vágódtak vezetés közben, de ennyi eszem igazán lehetett volna indulás előtt.

Szólj hozzá!

Címkék: nők vezetés

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr911176128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása