Ma szerintem kicsit olyan összeszedetlen dolgok lesznek. Van néhány konzerv, ezekből írok meg egyet, plusz még egy érdekes dolog.
Az egyik, hogy beszéltem valamikor régen egy ismerősömmel. Azzal, aki ezt is szervezte:
Van neki egy frankó, tökéletes állapotú buggyja, amit lehet bérelni is. Szóval beszélgettünk mindenféléről és persze nagyon sokat az autókról. Nekem akkor volt meg egy éve a Delorean és éppen az első rendes nyári szezonomat töltöttem vele. Kérdezte, hogy nem szeretnék-e pénzt csinálni az autóból. Fel lehetne rakni az oldalára, aztán mindenféle bérbeadással biztosan lehetne hozzájárulásokat gyűjteni a fenntartására. Nem mondtam egyből nemet, de nem is erőltettem a dolgot. Féltettem az autót, de ami pénz bejön, abból csak még jobb lenne. Szerencsére annyiban maradt a dolog és nem lett bérbeadósdi.
Amiért mindezt leírom az a bizonyos beszélgetés, amiben arra jutottunk, hogy jól tettem. Azért, mert ha nekiállsz pénzt csinálni belőle, onnantól az az autó már nem a tied. Már sok kötöttség, kötelezettség, idegesség is jár vele és elveszik az élmény amiért vetted és eszköz válik belőle. Egy Deloreanből pedig szerintem vétek munkagépet csinálni. Egy Rolls Royce is megszűnik Rolls Royce lenni, mikor elszállítod vele az első disznót. :)
Így most már alig várom a második teljes szezonom kezdetét és ha esetleg majd valamikor megunom az autót (amit persze jelenleg teljesen elképzelhetetlennek tartok) akkor eladom valakinek, aki megbecsüli és szereti és nem pedig ledegradálom IFÁnak.
Aztán a másik dolog. Itt van két VINtábla.
Na milyen érdekességet vesztek észre? Nézzétek csak a súlyeloszlást! Hoppá, a késői '82-es autóknak valami extra dolog bekerült az elejébe. Fogalmam sincsen mi lehet az, de megpróbálom kideríteni. Ha esetleg valakinek van információja, az írja már ide kommentbe!
Lehet, hogy csak újramérték, mert az extra súly a sok alkatrészcsere miatt érthető, bár a súlyeloszlás változására nem találtam még pontos magyarázatot. Főleg nem 20 kg-nyira.