HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Na ki tudja még, hogy mi az az RPM relé?

2010.04.28. 13:26 :: Sidaries

Azt nem mondanám, hogy bréking, de azért helyzet van. Úgy látom bárhogy is próbáltam, nem tudom elkerülni az RPM relé bedögléséből adódó szopást. Múlt vasárnap egy kis autókázást követően leállítottam a Deloreant, majd még egy kicsit szöszmötöltem az autóban, megírtam az útvonalnaplót meg ilyenek. Egyszer csak a leállítástól számítva kb. 10 mp. múlva nekiállt valami zümmögni. Hallgatom, mondom ez bizony a benzinpumpa. Mi a fenéért megy ez? Kivettem a kulcsot, úgy is megy. Na ez igazán szép. Gyorsan szétkaptam az elektromos részt és kiszedtem az RPM relét. A zümmögés leállt. Kiszedtem a pótkereket és a benzintank takarólemezét, visszaraktam a relét, megint zümmögés. Odahallgatok, tényleg a benzinpumpa. 

Hát ilyen nincs. Direkt ezért cseréltem a relét tavaly Szeptemberben, hogy ne legyen vele bajom, erre bedöglik nekem a 20000 Ft-os fejlesztett verzió. Kiszedtem hát a relét, aztán otthagytam az autót. Ebből DMCtalk fórumtéma lesz az biztos. Meg szerdán blogbejegyzés. :)

Hétfőn 10:41-kor megnyitottam a témát, hogy valamiért a benzinpumpám nem áll le. 11:42-kor írt Bitsyncmaster, hogy melyik típusú relém van, délután pedig Welmoed (akitől vettem), hogy az ő általa készített fejlesztett verzió. Majd Bitsyncmaster írt egy valószínű problémát, majd kicsivel délután 2 előtt megírta a címét, hogy oda küldjem el a relét garanciális cserére. Már előjött a probléma másnál is, könnyen javítható, elnézést kér.

Szóval a probléma felvetésétől számítva három órán belül megvolt a megoldás és küldhettem is volna a relét Amerikába. Ez ám a terméktámogatás emberek!

Mielőtt elküldtem volna, még ma reggel elrohantam a Zsigához letesztelni a relét, hogy tényleg az-e a hibás, mert nem akartam hülyét csinálni magamból. Pár perc alatt kicseréltem az övére és nála is jelentkezett a hiba, tehát tényleg a relé a rossz. Kicsivel később már fel is adtam a relét Amerikába. Öt nap alatt ér oda légipostával és 1200 Ft-ba került. Nagyon baráti. Viszont jó lenne szerezni egy RPM relét addig, mert itt a gyönyörű szép idő én meg nem autózhatok. Nincs valakinek kölcsönbe? :)

6 komment

Címkék: fejlesztések típushibák

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr1001959002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bopat 2010.04.28. 16:44:56

Ha megjön az enyém akkor kölcsönadom, bár nem tudom milyen állapotban lesz.. de egy próbát megér, legalább tudni fogom hogy működik.

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2010.04.29. 09:20:18

@bopat: Azt nagyon megköszönném. Már előre is.

hdnctrl 2010.04.29. 09:38:01

remélem, hogy az én kocsim nem olyan állapotban lesz, amikor megérkezik (majd jövőre vagy nemtommikor), hogy kölcsön tudjam adni ;)

amúgy nincs valami kapcs razj, hogy itthon egy szaki (sucky :D ) össze tudjon neked dobni egyet?

Suttora 2010.04.29. 21:16:38

Direktre kell kötni, azt' jóvan! :)) Ha elindulsz bekapcsolod, ha megállsz akkor meg ki :)

Mairtin 2010.04.30. 08:18:03

@Suttora: Milyen egyszerű megoldás! :-)

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2010.04.30. 09:01:19

@Suttora: Végülis meg lehet csinálni. :)

@scuynat: Meg lehet csinálni. McFly lehet, hogy összedob majd egyet, ha lesz mintája.
süti beállítások módosítása