Nem sok fejlemény van, de pár dolog azért történt. Az Ed előkészítette az új lengőkart és most van epoxyztatni. Amint elkészült, küldi is.
Közben a trélerrel elvittük az autót a szerelőhöz és miután nagy nehezen beszenvedtem az emelőre (a csálén álló kerék miatt nem nagyon lehetett vele kanyarodni) alá is néztünk.
Sok újdonságot nem láttunk, de a tréleres észrevett valamit.
Innen már meg tudtuk nézni a törést és a törés felső nagyobb része rozsdás volt, az alsó kisebb része viszont nem. Tehát ez a lengőkar már sérült volt egy ideje, a mostani odacsapás csak az utolsó csepp volt. Nem tudom mennyi ideje lehetett ilyen, de a rozsda azért nem egy hónap alatt alakul ki. Az meg főleg fontos, hogy esőben nagyon ritkán vezetem az autót, szóval még az is lehet, hogy az előző tulajnál sérült meg ennyire.
Referenciaként becsatolok egy képet a jó oldalról:
Most, hogy jobban átnéztem mindkét lengőkart, mindegyiken látszódik pár kisebb benyomódás. Azért a közel 30 év nem múlt el nyomtalanul.
Most hívtam a szerelőt és úgy tűnik semmi más nem sérült, csak a lengőkar. Ennek azért nagyon örülök, így sem lesz olcsó a javítás.