HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Szerelem, szerelem

2010.09.08. 10:37 :: Sidaries

Elég rövid bejegyzés jön, az is csak felsorolás jellegű. Előre is elnézést kérek.

Az autó múlt héten ismét hazaérkezett. Megint volt egy kisebb köröm a Tibi Bá felé, mert megint összeszedtem pár dolgot amit megérte megnézni. Azt már mondtam, hogy csöpögött a hűtővizem. Ez idővel egyre komolyabbá vált és mire elvittem, addigra egy hét alatt elcsöpögött a tartályban levő víz nagy része, így amikor használtam az autót, mindig a hűtővíz utántöltésével kellett kezdenem.

Szóval elvittem az autót és neki is álltak a munkának. A radiátor volt elrepedve, az befoltozták. Azóta jó. Volt még egy olyan nyűgöm, hogy nyikorgott a bal első fékem. Ezt szétszedték, kitakarították, összerakták, most jó, bár egy fékszabályzás még jót tenne neki. Majd egyszer az is meglesz.

Aztán ha már úgyis ott voltam, akkor kicseréltettem velük a benzinpumpát is amivel úgyis megszenvedtünk pár hete. Most már az is szépen megy, a régit pedig elrakom tartalékba.

Végül pedig megnézettem, hogy melyik oldala folyik még a sebváltómnak, mert legutóbb csak a nagyon rossz oldala volt cserélve és utána derült ki, hogy a másik sem tökéletes. Igaz, egy év alatt nem folyt el annyi olajam, hogy az olajszinten meglátszott volna, de azért az Írországi út előtt össze kell majd rakni. Külön jó, hogy megmondták, hogy melyik szimering a rossz és azzal a lendülettel el is felejtettem. Igazán büszke vagyok magamra. :)

A hazafelé út eseménytelen volt, a szerelés 18000Ft-ba került. Nem vészes.

 

/OFF Ha valakit érdekelnek a hétvégi szerelős képek, az itt nézheti meg őket /ON

5 komment

Címkék: szerelés

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr232279811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Evil1979 2010.09.09. 16:56:42

És leltetek érdekességeket ajtókba meg itt ott amott, mint nálad is ami volt?

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2010.09.10. 09:34:38

@Evil1979: Semmit. Az ő autója le volt festve és sajnos az ajtókon belül is. Semmi barlangrajz. :(

bopat 2010.09.10. 13:34:12

@Sidaries: Pedig lehetett volna a festék alatt, de semmi nyoma...

Evil1979 2010.09.10. 16:36:03

Hát bakker. Kezdtem reménykedni, hogy megint lehet majd akkor kutakodni és érdekesnél érdekesebb írásokra számítani egy bizonyos autóval kapcsolatban.
Na majd ha megint vesz valaki egyet.
Talán Én? ;)
süti beállítások módosítása