Elég rövid bejegyzés jön, az is csak felsorolás jellegű. Előre is elnézést kérek.
Az autó múlt héten ismét hazaérkezett. Megint volt egy kisebb köröm a Tibi Bá felé, mert megint összeszedtem pár dolgot amit megérte megnézni. Azt már mondtam, hogy csöpögött a hűtővizem. Ez idővel egyre komolyabbá vált és mire elvittem, addigra egy hét alatt elcsöpögött a tartályban levő víz nagy része, így amikor használtam az autót, mindig a hűtővíz utántöltésével kellett kezdenem.
Szóval elvittem az autót és neki is álltak a munkának. A radiátor volt elrepedve, az befoltozták. Azóta jó. Volt még egy olyan nyűgöm, hogy nyikorgott a bal első fékem. Ezt szétszedték, kitakarították, összerakták, most jó, bár egy fékszabályzás még jót tenne neki. Majd egyszer az is meglesz.
Aztán ha már úgyis ott voltam, akkor kicseréltettem velük a benzinpumpát is amivel úgyis megszenvedtünk pár hete. Most már az is szépen megy, a régit pedig elrakom tartalékba.
Végül pedig megnézettem, hogy melyik oldala folyik még a sebváltómnak, mert legutóbb csak a nagyon rossz oldala volt cserélve és utána derült ki, hogy a másik sem tökéletes. Igaz, egy év alatt nem folyt el annyi olajam, hogy az olajszinten meglátszott volna, de azért az Írországi út előtt össze kell majd rakni. Külön jó, hogy megmondták, hogy melyik szimering a rossz és azzal a lendülettel el is felejtettem. Igazán büszke vagyok magamra. :)
A hazafelé út eseménytelen volt, a szerelés 18000Ft-ba került. Nem vészes.
/OFF Ha valakit érdekelnek a hétvégi szerelős képek, az itt nézheti meg őket /ON