HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Bosch K-Jet

2011.03.16. 10:00 :: Sidaries

Szerintem többen láttátok a Totalcaron a  K-Jet-es cikket, de gondoltam, jó lenne összeszedni belőle  a lényeges részeket két okból is. Az egyik, hogy a Deloreanben is ez van, a másik pedig, hogy a K-Jet szereléséről elég sok rémtörténetet hallottam. 

Az eredeti cikk itt olvasható (megéri megnézni), Néhány részt viszont kiemelek ide is:

A hidegindítás után a motor bemelegedésével együtt fokozatosan kell a benzin-levegő keveréket a dús állapotról a fent említett lambdaérték közelébe mozdítani. Erre a feladatra van ott a melegedésszabályozó.

... nélküle a motor hideg alkatrészeire (például hengerfal) lecsapódó benzin miatt nem maradna homogén benzin/levegő keverék a gyújtógyertya közvetlen közelében. 

 

Jólmegmondomén 2011.02.26. 13:25:24
...
A sima,öreg K-Jetronic-os autóknál akinek már volt dolga velük élből rávágja túlfogyasztás esetén hogy bemelegedésszabályzó cserés. Ez az első.
Azt pedig hogy egy termosztát túl korán nyit vagy nem zár le rendesen, azt általában kimutatja a műszerfalon lévő vízhőmérséklet visszajelző, de ha az nem is működik (pláne ilyen hidegben), gondolom hogy van a szervizben ipari hőmérő amivel gond nélkül tudnak mérni 120°C-ig.
...
Az pedig egyáltalán nem nevezhető hibának hogy levette a K-Jet fejet, mert öreg autóknál a sok kókányolás és elcsavargatás következtében össze-vissza nyom a fej és a torlótárcsa is szeret megkopni ha elállítgatják.

Volt még egy link egy blogra is, ahol leírják az egész rendszer működését. Az egész cikket lelopni nem lenne szép dolog, úgyhogy akit érdekel az közlekedjen errefelé.

 

(U.I. A pénteki bejegyzés szombaton érkezik)

2 komment

Címkék: szerelés

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr512696873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bopat 2011.03.16. 13:39:19

Olvastam a cikket a TC-n el is mentettem a linket, illetve a pali elérhetőségét.

Rocko- 2011.03.16. 16:35:10

annyit hozzátenék, hogy az új termosztát nem jelenti az, hogy jó is. bizony, ki kell mérni azt is sajnos, hogy rendben teszi-e a dolgát.
süti beállítások módosítása