HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Írország X. avagy Utózöngék

2011.07.08. 10:00 :: Sidaries

Ebbe a részbe néhány olyan dolgot szeretnék beírni, ami habár már nem az úton történt, de azzal szorosan összefügg. Akkor szépen sorban:

Hazaérésem másnapján még szabadságon voltam, így ki is használtam az időt arra, hogy néhány dolgot elintézzek. Az első az volt, hogy a sebváltó olajfolyásának a végére járok és az Edtől hozott cuccokat beépíttetem. 

Előtte még kapott az autó egy gyors belső takarítást, mert a két hét alatt elég jól belaktuk. Külsőt még nem akartam két okból. Az egyik, hogy úgyis sokat lesz kint és elkoszolódik, ráadásul a sok eső a hazaúton úgyis letakarította. Mikor ezzel megvoltam, ott hagytam a szerelőnél az autót és a frissen műszakiztatott Passatommal (12 év, 435e km. Nem szeretem az új autókat. Mondtam már? :) ) hazamentem.

Mikor hazahoztam az autót úgy tűnt minden oké. Beszerelték az új hűtővíztartályt (a régi már elég csúnya és elhasznált volt), kicseréltettem egy rész vízcsövet, a benzinszűrőt és a sebváltót is megcsinálták. Kicsit előreszaladva a sebváltó még mindig nem fasza, továbbra is folyik és tényleg az őrületbe kerget.

Majd mindezek után letakaríttattam kívülről is a Deloreant és beálltam a garázsba. Igazából itt ért véget az utazás. Most néhány egyéb dolog következik, ömlesztve:

- Miután hazaértem és nekiálltam a beszámoló írásának, egy részt megírtam angolul is és elküldtem Welmoednek. Elméletileg ez meg fog jelenni majd a holland Deloreanújságban, amiből én is kapok egy .pdf-et. Remélem jó lesz. :)

- Aztán egy észrevétel, hogy Nyugat Európában sokkal kevesebb a félszemű autó, mint itthon. Ott vagy nem égnek ki a lámpák vagy rendesen cserélik a tulajok. Nem tudom, de feltűnő.

- Az út teljes egésze 2330 mérföld volt, ez kb. 3750 kilométer. Az 59000 mérföldre már Komáromban fordult át a mutató. Szép túra volt.

- A kirándulás teljes költsége (tudom, hogy mindenki erre kíváncsi) kb. 650000 Ft volt. Ebből kb. 230000Ft volt amit elköltöttünk szállásra, kajára, ajándékokra, benzinre (170000Ft), kb. 45000Ft-ot hagytam az Ednél és kb. 230000Ft volt amit a holland klubnak fizettem egy szállás és az összes komp előrendeléséért, 60000Ft volt az Eurofest részvételi díj és 70000Ft volt a belfasti szállás. Ezek a számok nagyjából fedik a valóságot, +-20000Ft eltérés szerintem előfordulhat.

4 komment

Címkék: szerelés írország

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr593021877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hdnctrl 2011.07.08. 10:04:55

majd én is megírom a költségeket, ha kész lesz a kocsi. elvileg ma fogok kapni egy listát, ami alapján az Edtől rendelhetem a cuccokat. kérdéses még két hűtővízcső, hogy azt takarítással sikerült-e rendbe szedni, mert ha nem, akkor készletben kell megvenni és az valami 350 EUR.

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2011.07.08. 10:44:24

A vízcsövekkel vigyázni kell. Azt mondják nem vicces, mikor eldurran menet közben.

Suttora 2011.07.08. 13:00:24

A vízcsöveket szerintem is a legapróbb gyanús jelnél cserélni kell.

hdnctrl 2011.07.08. 13:25:24

nyomáspróbát csinálnak rajta, ha szar, úgyis cserés lesz.
süti beállítások módosítása