HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

A rendszám

2012.05.16. 10:00 :: Sidaries

Hétfőn már írtam, hogy meglett a rendszám, most jön a kifejtős rész. Ott hagytam abba, hogy meglett a műszaki és már csak a rendszámért kell elmenni és már mehetek is az autóval ahova akarok. Aha, persze.

A gond az volt, hogy mint írtam korábban volt egy extra veszprémi utam, mert az OT papíromra nem írták rá a lámpáim szimmetrikus voltát és így a javítás megtörténtétől újra kezdték a két hetes kiküldési határidőt. Emiatt csak vártam és vártam, de a papír nem akart megérkezni. Végül ha jól emlékszem május hetedikén megérkezett a Magyar Autóklubos boríték. Minden benne volt ami kellett, így elméletileg már nem állt semmi a pesti utam előtt.

Másnap kedden beszéltem skynettel, hogy neki hogy is ment ez. Megadott egy telefonszámot (kösz!), akivel el lehet intézni könnyen gyorsan ezeket a dolgokat, majd fel is hívtam a fickót. Körülbelül 10 perc beszélgetés után úgy döntöttem, hogy minek tököljek, megyek Pestre ebben a pillanatban és így is lett. Gyors szedelődzködés (autótakarítás, ebéd :) ) után már mentem is és este hatkor találkoztam a kontakttal. Átadtam a papírokat, majd indultam haza és másnap délutánra meg is lett a rendszám, amiért viszont már nem tudtam (és őszintén szólva nem is nagyon akartam) a héten elmenni ismét, de szerencsére volt B tervem.

Ez a kis móka a benzint nem számítva eddig 90 ezer forintba került. Ebből 55000 Ft volt az átíratás (mert én skynettel szemben technikailag az országon belül a Vurdontól vettem az autót) a maradék pedig a rendszám költsége.

A B terv pedig a következő volt. Mivel úgyis megyek Pestre szombaton a Bopat miatt (BB Rally - a delorean.hu-n lesz majd ebből egy bejegyzés), ezért megkértem dubnickia-t, hogy szedje össze nekem a rendszámot és hozza el szombat reggel fél hétre a Rally indulási helyére. Szerencsére terv szerint ő is korán kelt aznap reggel, ezért annyira nem éreztem szarul magam, hogy szombat hajnalban ugráltatom. Mint kiderült, mégsem kelt volna korán, de ezt már csak aznap mondta meg, ezért külön kösz neki a segítséget!

Így a rendszámot és a friss ropogós forgalmit is elvittük magunkkal a rallyra, de aztán annak végével már lehetett megint gondolkodni a további lépéseken. Mert volt még egy dolog. Na ki jön rá micsoda?

Hát a kötelező biztosítás. Úgy gondoltam ez már aztán könnyű dolog lesz, de megint tévedtem. Először az Allianznál próbálkoztam, de ők megmondták, hogy itt Győrben a világvégén nem lehet ezt megoldani, veteránautó biztosítás miatt bizony Pestre kell menni. Megint. Hát itt azért már elmormoltam egy krvnyd-ot, aztán ott is hagytam őket. Őszintén szólva már úgy járok a fővárosba mintha ott laknék, ezért már semmi kedvem nem volt hozzá. Átmentem hát a Generalihoz. Mellesleg megjegyzem, hogy veteránbiztosítást ez a két biztosító tud kötni, így itt már nagyon bíztam benne, hogy meg tudják oldani ezt az óriási problémát. Szerintetek?

Naná, hogy el lettem küldve. Ezúttal azért, mert arra a kérdésre, hogy: "Milyen veteránklub tagja vagyok?" úgy válaszoltam, hogy egyiknek sem. Azt mondták, hogy ebben az esetben nem tudnak segíteni. Mondtam, hogy ez marhaság, mert a skynetnek minden gond nélkül meg tudták kötni a biztosítást, ezért azt mondták utánanéznek. Itt azért elgondolkodtam pár dolgon amiben központi szerepet kapott egy lángszóró és jelentősebb mennyiségű gyúlékony anyag. Szerencséjükre másnap felhívtak, hogy tényleg lehet biztosítást kötnöm, mert a veteránklubos tagság és nyilatkozat csak a nem OT rendszámos veteránokra vonatkozik. Ezért aztán tegnap (május 15.) bementem, kifizettem a 14600 Ft-os éves biztosítást és a 4000 Ft-os baleseti adót.

Cserébe viszont egy hét híján 4 év várakozása ért véget és most már tényleg 100% legálisan vezethetem az OT 42-95-ös rendszámú Deloreant. Fárasztó volt, de megérte.

OT4295.jpg

10 komment

Címkék: forgalombahelyezés

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr534515118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BorgWarrior 2012.05.16. 10:17:11

Ismét csak gratulálok! Kérünk képeket az új rendszámmal! :)

dubniczki 2012.05.16. 10:24:31

Örülök, hogy segíthettem!

hdnctrl 2012.05.16. 11:49:38

Tegyük hozzá, hogy én sem Butapesten kötöttem a biztosítást, és elsőre ment (amint sikerült kidesíteni, hogy ez a két biztosító foglalkozik csak ilyennel).

Grat, és C U soon 4 a meetin!

jamriki 2012.08.12. 17:13:36

Üdv! Tudom, hogy nem mai bejegyzés, de tudtam, hogy emlékeztem arra a rendszámra valahonnan, amit ma láttam, és innen emlékeztem! :D Én voltam az egyik hülye, aki ma a találkozón kifelé menet a Delorean elé ugrott, és majdnem összehugyozta magát az örömtől, miközben a másik srác másodpercenként 10 fényképet csinált a csodálatra méltó járműről. Köszönjük szépen az élményt! :) Sose felejtem! De remélem, egy nap majd közelebbről is meg tudok nézni egy gyönyörű DMC-12-t. :)

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2012.08.12. 18:45:07

@jamriki: Örülök, hogy tetszett a jármű még így is, hogy fél centi kosz állt rajta. :) Ha nézed a blogot, a facebook oldalunkat vagy a fórumot, akkor biztosan össze tudunk futni, mert ott mindig megírjuk merre megyünk.

jamriki 2012.08.12. 19:56:15

Nem látszott rajta a kosz. ;)

Eddig is szoktam nézni a blogot, illetve érdekel a különleges autók történelme, és mivel jobb napjaimon magam is javíthatatlan idealista vagyok, ezért át tudom érezni ezt a... nem is tudom, minek nevezzem, mert ez nem csak hobbi vagy rajongás. Anyám is azt mondja, hogy akinek Deloreanje van, rossz ember nem lehet. :)

Facebook oldalatokat nem találtam még, lehet, nem kerestem eléggé. :) Örülnék neki, ha összefuthatnánk, mert mindkettőnket érdekel a téma nagyon. Sajnos egyelőre a saját kocsimat próbálom összerakni a nem túl magas fizetésemből, és nem igazán lenne pénzem semmi olyanra, amiket ti itt véghezvittetek és még mindig csináltok, de azért az érdeklődés erősen megvan. :)

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2012.08.13. 17:42:13

Itt a FB oldalunk:
www.facebook.com/dmchungary?ref=ts
Sok szemetet összehordunk rá, megéri megnézni, bár úgy látom már megtaláltad. :)

A blogon pedig mindig írom, hogy éppen merre tekergek. Egy ilyen alkalommal összefuthatunk.
süti beállítások módosítása