Folytatom a VIN11777 történetét. Előző rész, itt.
Kicsivel később Tim Franciaország déli részére ment kirándulni és nem tudhatta, hogy hazafelé már nem a Deloreannel jön...
Habár a kép elég ronda, Tim azt mondta, hogy a baleset aránylag kicsi volt, ugyanis annyi történt, hogy nekikoccant az út szélét szegélyező kerítésnek, ami aztán visszadobta az útra. A sérülés mértéke nem volt különösebben nagy, de mivel nagyon sok munkával járt volna az autó elejének az újjáépítése, ezért a biztosító azonnal totálkárossá nyilvánította. Az utolsó információ amit Tim az autóról hallott az volt, hogy visszahozták Angliába és Kent egy roncstelepén várja az enyészetet. Ekkor a mérföldszámláló 35285 mérföldet mutatott.
Az ezután történteket azóta is próbálom összerakni, de az egészen biztosnak tűnik, hogy az autó azóta nem hagyta el az Egyesült Királyságot. Amit eddig kiderítettem, az a következő: valamikor 1985 és 1994 között elhozták az autót a kenti roncstelepről és Merseysideba került egy Mcfall Salvage nevű céghez. Nagyon úgy tűnik, hogy a cég tulajdonosa, Mr. Mcfall az autót a személyes projectjének tekintette és ő végezte el rajta a jelenleg is látható restaurációs munkákat. Ugyanakkor a miért az kérdéses. Ugyanis az autót a restauráció után el kellett volna adni egy aukción a cég profilja szerint, de ez sokáig nem történt meg. Talán Mr. Mcfall annyira a sajátjának érezte a felújítást, hogy magának akarta megtartani az autót? Sajnos ez már soha nem fog kiderülni, mert Mr. Mcfall valamikor 2007-ben meghalt.
Van azonban még egy kérdés: Honnan szerezte Mr. Mcfall a szükséges cserealkatrészeket? Ahogy a fotókon is látszik, az autón nagyon sok olyan alkatrész van, ami nem illik bele egy szokásos '82-es Delorean képébe. Sőt, első látásra a Deloreaneket ismerők is azt gondolhatnák, hogy egy korai '81-essel van dolguk, mert annyi arra utaló jel van. Viszont mivel tudjuk, hogy ez nem így van, marad a kérdés a cserealkatrészekről.
1994-ben Mr. Michael Hollington megvette az autót a Mcfall Salvagetől, miután az egyik barátja észrevette, hogy ott van. Michael az Egyesült Királyság legnagyobb beltéri gokart pályájának a tulajdonosa Warringtonban és azért szerette volna megvenni a Deloreant, hogy kiállítsa a pályának a bejáratánál. Azt is elmondta, hogy nem tervezte az autó felújításának a befejezését, mert abban az időben az még bőven működésképtelen volt és még nagyon sok munka lett volna vele. Ezért aztán az autó az elkövetkező nyolc évben mindössze egy vevőcsalogató volt, míg aztán 2002-ben végül megvette tőle Nick Birch, az előző tulajdonos. Mostanában azonban megint beszéltem Michaellel és egy újabb jelentős részlet jutott az eszébe az autóról.
Befejezés a jövő héten.