HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Egy szép munkanap

2013.05.15. 10:00 :: Sidaries

Már majdnem egy hónapja történt már, hogy mivel egy kicsit később kellett munkába mennem és gyönyörű idő volt, ezért úgy gondoltam, hogy feldobjuk a pénteket és Deloreannel megyek. Olyan igazán különleges dolog nem volt, csak a szokásosak, de valahogy mégis olyan emlékezetes túra volt. Mert természetesen nem csak annyi lett az egész, hogy elmegyek munkába, dolgozok, aztán hazajövök, hanem akkor már kihoztam a maximumot a helyzetből. Ez azt jelentette, hogy beültem az autóba Komáromban, tankoltam, majd elmentem Mosonmagyaróvárig a pályán, elmentem dolgozni, majd utána annyit mentem amennyit bírtam. Ez gyakorlatban úgy nézett ki, hogy elmentem Győrbe kanyargós mellékutakon, onnan vissza Móvárra pályán, aztán vissza megint Győrbe. Közben pedig ezerrel kapcsolatépítés ismerősök sokaságával.

livinel1.jpgKéső délután volt mire megint Győrben voltam, ahol aztán megint találkoztam pár ismerőssel és elmentünk meginni valamit a Laposra. Az estét az autó az egyik ivócimboránál töltötte, reggel 9-kor pedig már megint úton voltam Móvár felé, ahová makettkiállításra mentünk egy újabb haverommal. Az után újra tankolás, vissza Győrbe, majd végül haza. 

kraken.jpgMegvoltak a szokásos dolgok, mint a like az autópályán, bámészkodók tankolásnál és minden megállónál, autós történelemleckék, alumínium, mennyit eszik, hogyan gyorsul, mennyivel megy, mekkora motor, fúdejó, meg minden ilyen, ezeket külön már nem kell leírnom.

livinel2.jpgSzóval az volt az igazán jó, hogy két napra a Delorean nagyon komolyan napi autó lett. Autóztam kb. 350 kilométert kb. 10 literes fogyasztással, elégettem másfél tank benzint és kiélveztem a hétvégét. Utána pedig bezuhantam az ágyba és vigyorogva aludtam. Frankó volt, máskor is csinálok még ilyet.

7 komment

Címkék: vezetés

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr305252304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dubniczki 2013.05.15. 11:02:24

Azért ezt nagyon jó hallani, hogy csak mész és mész, csak tankolsz... És nincs gond és probléma. Jó kis kocsi ez... :)

streakynuts 2013.05.15. 13:26:18

Erről a hajó-diorámáról nincs valami infod? Ki készítette, stb esetleg?
Simson Schwalbe meg nagyon jól áll a Delo mellett!

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2013.05.15. 13:50:38

@streakynuts: Ha jól emlékszem nem volt ráírva semmi, de ezen a linken biztosan tudnak segíteni:
www.mosonshow.hu/hu/kapcsolat_hu.html
Nagyon frankó volt az a hajó. Alatta ott volt az egész óriáspolip is. Ha kell még van két képem, elküldöm. :)

Rocko- 2013.05.15. 20:38:22

elsőre nem igazán tudtam értelmezni, hogy a Yaris milyen dobozos kisárusszállító, aztán rájöttem, hogy az a Delorean ajtaja, csak mindkettő ezüstszürke. :D

Little Edit 2013.05.15. 21:18:23

Szép kis túra volt! :)

b.zs 2013.05.19. 00:16:48

23 literes az üzemanyagtank vagy sokat járattad egyhelyben?

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2013.05.19. 08:51:05

@b.zs: A Delorean hatótávja egy érdekes dolog. Itt írtam róla:
delorean.blog.hu/2012/02/15/_es_hatotav
süti beállítások módosítása