HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Szürke hétköznapok

2013.08.14. 10:00 :: Sidaries

A NAAF utáni rész mindig nehéz írni. Azért mert ilyenkor ez olyan, mint amikor az ember megtapasztalja színeket, a szagokat, aztán utána bezárják egy dobozba. Abban a négy napban minden olyan ideális, olykor lassú, néha fergetegesen gyors, sokszor fárasztó és néha fájdalmas, de mindig jó. És ezek után ahogy végiggondolom, hogy most írok egyet arról, hogy milyen a NAAFon kívül, akkor olyan sótlannak, feleslegesnek tűnik az egész. Pedig ebből van a több és ez adja az igazi ízét a tulajdonosságnak.

Az, amikor egy átlagos hétvégén beleülök az autóba és elindulok céltalanul és valami alakul. Ahogy ezt tettem július két hétvégéjén is. És itt jön a szokásos: "Minden jó volt, minden szép volt, minden működött" rész, de ez unalmas lenne, nem is írom le, csak pár kisebb dolgot.

bassethound.jpgMiután mindegyik alkalommal végül egy kedves ismerősömnél kötöttem ki, ezért gondoltam megosztom a filmes járművét, izé filmes kutyáját. Ez egy basset hound fajtájú kutya, olyan, mint ami Columbonak is volt. :) Jópofa állat, lassan majd össze is haverkodunk talán. Még nem nagyon szeret, de legalább nem harap csak ugat folyamatosan.

Meg volt egy jó tankolásom. Általában is érdekesen szokott alakulni a kérdezők miatt, de ez különösen kiemelkedett a többiből. Azért, mert tankoltam, bementem fizetni és szegény túlterhelt, kizsákmányolt, demotivált benzinkutas rezignáltan elvette a Deloreanes bankkártyámat anélkül hogy felnézett volna, majd így szólt:

- Hmmm. Delorean. Jó kártya. - erre én:

- Ehhez az autóhoz az illik nem?

Ezután kinézett az ablakon, elkerekedtek a szemei, majd csak ennyit mondott:

- Whoááááá!!! Ez igazi?

Annyira jó volt látni az őszinte meglepődést az arcán, hogy akaratlanul elvigyorodtam. Sokszor láttam már ezt a fejet, de az ilyen amplitúdó azért ritka. Pár percet beszéltünk, aztán mentem, mert jött a következő vásárló, de erre a fejre sokáig fogok még emlékezni.

És ezen felül mi volt? Hát úgy kábé semmi. Ilyen esetben annyira kiábrándító a Delorean. Régen milyen jó kis bejegyzések voltak a szerelésekről, most meg semmi. Majd valamikor elviszem kárpitoshoz, aztán ennyi. Jövő héten szerintem keresek valami más történetet, mert velem úgysem lesz semmi. Ami végül is bizonyos szempontból jó. 

2 komment

Címkék: vezetés

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr285458697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hdnctrl 2013.08.15. 09:23:55

Ehhez képest nekem Komáromból hazafelé is eseménydús volt az út, ugyanis a műszerfalvilágítás az erődbeli bukkanók miatt megadta magát, így fogalmam sem volt, mennyivel megyek. Plusz a D lámpája egy xenonhoz képest kb mint egy kihúnyni készülő gyertya, így sokkal jobban is kellett figyelni. Duplaplusz: jól jött volna egy C-tabletta.

Otthon meg megint volt egy szó szerinti követőm (a pirosnál vett észre), akinek meg is mutattam az autót. Jó látni, hogy a többség azért nem úgy viszonyul hozzá, hogy "na te paraszt, úgyis a gatyád rámegy erre a kocsira", hanem hogy "whoááááá".
süti beállítások módosítása