HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Akkor álljunk neki az alapjáratnak I.

2014.02.05. 10:00 :: Sidaries

Öt év után eljutottam odáig, hogy nekiálltam magam megszerelni az alapjáratomat. Természetesen ez erős túlzás, mert továbbra sem értek az autókhoz, de mivel mostanában többet vagyok a Delorean körül, ezért nekiálltam. Persze nem teljesen egyedül, mert McFly és Ati telefonon sokat segít és irányít, bár attól tartok a telefonszámlámra nem leszek büszke.

Kezdésnek akkor ismét leírom a problémát, mert azóta már változott egy kicsit. Az van, hogy ha beindítom az autót, akkor az alapjárat beáll 700-800 körülire és stabilan tartja. Néha van egy kis ingadozás, de semmi különös. Ilyenkor ha megnyomom a gázt, akkor szépen felmegy, majd leesik a fordulatszám, újra beáll az alapjárat és megy tovább. A huncutság 5-6 perc múlva kezdődik, mikorra kicsit bemelegszik a motor. Ha nem nyúlok a gázhoz, akkor megy szépen az alapjárat akármeddig, de amikor rálépek a gázra, majd lelépek róla, az alapjárat már nem talál magára. Néha párszor megpróbálja megtalálni a 700-at, de egy kis ingadozás után lefullad minden esetben. Ilyenkor az autó simán újraindítható és ismét tökéletes az alapjárat addig, amíg nem nyúlok az gázpedálhoz. Onnantól ismét biztos a lefulladás.

valamiinnenrossz.gifAz első tipp az Idle / Low Speed Regulator volt. A felső képen a tízessel jelzett alkatrész. Atinak volt már hasonló problémája és ennek a takarítása nála megoldotta a problémát. Ezért aztán én is nekiálltam kipucolni. A kiszerelés jó fél óráig tartott, mert nem tudtam a módszert, de aztán sikerült és telenyomtam féktisztítóval. Hozott is ki némi szemetet, de nem annyit, mint amire számítottam. Aztán megismételtem az egészet még párszor, de azt levéve, hogy én nyakig koszos lettem, nem volt eredménye. Visszaszerelve az autóba megmaradt a hiba. Mondjuk annyi előnye lett az egésznek, hogy a végén már öt perc alatt ki tudtam kapni a Regulatort, de ettől még valami más megoldást kellett találni. Ati tippje az volt, hogy akkor a TPS lesz a rossz, a Throttle Position Sensor, de aztán egy kis keresés után kiderült, hogy a Deloreanben nincsen ilyen. Itt aztán pár nap szünetet tartottam, de aztán folytattam tovább a keresést.

Szólj hozzá!

Címkék: szerelés

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr235798946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása