HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Akkor álljunk neki az alapjáratnak IV.

2014.03.05. 10:00 :: Sidaries

Ott hagytam abba, hogy a frequency valve nem működött, de nem tartottam valószínűnek, hogy az rossz lenne. sokkal inkább a Lambda szondára terelődött a gyanú. Meg is rendeltem a cuccot, ami aztán KÉT napon belül megérkezett Hollandiából és innen már éreztem, hogy semmi sem ment meg egy hétvégi szereléstől. Főleg mert McFly is igent mondott.

lambdaszonda.jpgMivel a pénteki éjszaka mindkettőnk számára elég megterhelő volt, ezért nem korán reggel kezdtünk ahogy szoktunk, hanem egy-két órára jutottunk el odáig, hogy kiálltunk az autóval a garázsból. Ez után elmentünk egy műhelybe, ahol volt akna és alá tudtunk nézni az autónak. Beálltunk, megnéztünk néhány korábban már általam átvizsgált alkatrészt, majd hosszú szenvedés után sikerült előidézni a lefulladásos problémát. Igazából tényleg röhej volt, hogy eleinte mennyire jól működött az autó, de csak sikerült annyira bemelegíteni, hogy hibázzon. Onnantól kezdve aztán már permanensen csinálta, lehetett tesztelni.

Ezért aztán nekiálltunk a Lambda szonda kiszedésének. A 30 éve berakott, teljesen begyógyult Lambda szonda kiszedésének. Külön érdekes intermezzo volt hozzá szerszámot találni, mert pont egy olyan kulcs kellett hozzá, amit az egész műhelyben alig tudtunk felhajtani, de aztán végül előkerült egy darab. Innentől már csak egy kis bazmegelés és ráncigálás volt hátra, aminek a végén a kezünkben volt a vélt hibás alkatrész. Természetesen az új beszerelése sem ment könnyen, mert nagyon nehezen talált rá a menetre, de McFly azért összerakta. Ez után már csak egy kis alvázon kábelátdugdosás volt hátra és készen is voltunk.

aknasitas.jpgNagy reményekkel indítottuk be az autót, ami a szokásoknak megfelelően úgy fulladt le, ahogy az a nagy könyvben meg van írva. Újabb néhány bazmeg és egy kis értetlenkedés következett, további tesztek, majd ahogy bemelegedett  a szonda is, úgy szépen kisimult és beállt az alapjárat. És ami a lényeg: Innentől kezdve egyszer sem állt le!

Járattuk még egy kicsit, próbálgattuk, de aztán összepakoltunk és gondoltuk elmegyünk egy körre, ha már ilyen ügyesek voltunk.  45 perc után megálltunk, mert gondoltuk Győr éppen egy jó hely lesz a teszteléshez. Ott üzleteltünk egy kicsit, majd visszatértünk az autóhoz és elindultunk visszafelé. Egészen addig a Delorean tökéletesen működött. Néha ugyan nem 800, hanem mondjuk 1000 volt az alapjárat, de ezen kívül semmi gond nem volt. Most azonban mi történt? Elkezdett ugrálni 700 és 1400 között. Azanyád, nem adod könnyen magad! Szerencsére azonban a lefulladás teljesen megszűnt, szóval ez úgy tűnik már egy másik hiba. Eddigre viszont besötétedett és már nem volt időnk és kedvünk ennek az átnézésééhez is.

Úgyhogy esélyes, hogy lesz következő forduló is, habár nem tartom kizártnak, hogy mire legközelebb megnézem addigra megjavul. Nem lenne példa nélkül való. :)

Szólj hozzá!

Címkék: szerelés

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr565843613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása