Az alapjárati maraton folytatódik, bár nem sok minden történt az egy hét alatt. Elvittem az autót, aztán nekiálltam magyarázni a bajokat és ahogy korábban írtam is, szépen be is mutatott minden hibát. Egy érdekességet észrevettünk, azt, hogy ha NAGYON lassan engedem vissza a gázt, akkor néha nem áll neki ugrálni az alapjárat. Aztán persze kicsit később elkezdi, de ez akkor is érdekes dolog. Mindegy is, ott hagytam a Deloreant és nem gyilkoltam a szerelőket napi háromszor.
Aztán pénteken hazafelé menet beugrottam, hogy mégis mi történt két nap alatt. Egyszerre sok minden és semmi. Szerencsétlen szerelő küzdött vele nagyon sokat, kiolvasta tízszer a K-Jetes könyvét, kipróbált millió dolgot, de nem jutott előrébb. A CO kicsit lement, de az alapjárat ugyanolyan rossz maradt. Ha azt javítgatta, akkor elszállt a fogyasztás és a CO. Szóval küzdött, de még nem jutott sokra.
Felmerült még a Cold Start Valve esetleges hibája is. Elvégre ez is benne van a keverékállításban. Ha pedig a motor folyamatosan azt hiszi hogy hideg, akkor csinálhat ilyen bajokat. Tudja a fene, majd meg kell nézni ezt is. Az alsó képen az 1. számú alkatrész az újabb lehetséges hibás. Lassan már tényleg a végére érek az alkatrészeknek, aztán jó lesz. :)
Végül aztán az lett a konklúzió, hogy valahol ez el van koszolódva, raknak a benzinbe valami keményebb adalékot, járatják egy darabig aztán megnézik mi lesz vele. Ez körülbelül a bejegyzés megjelenése idejében történik, kíváncsian várom az eredményt. Bár őszintén szólva annyira nem hiszek ebben a megoldásban.
A legrosszabb esetben, ha tényleg semmire nem jutnak sem a szerelők, sem én, akkor bejelentkezek az injektor.hu-s fickóhoz. Ártani nem fogok azzal sem.