HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Pataky nap

2014.04.09. 10:00 :: Sidaries

Az elmúlt két-három hétben volt egy nagyon jópofa dolog. Megkeresett egy diák a Pataky István szakközépiskolából és elmondta, hogy van most egy rendezvényük, aminek a témája idén az időutazás és ez által a Delorean. Valamint hogy szeretne emiatt a Deloreanről egy videót készíteni, hogy megkapják a maximális pontszámot.

Habár nagyon szerettem volna segíteni, valahogy nem alakult jól a helyzetük, mert pont március közepén kerestek meg és ekkor éppen mindegyik autó szervizes volt. Skynetének még mindig nem tökéletes a hűtése, Szabinak és nekem pedig szerelőnél voltak az autók, tehát nem is voltak elérhető közelségben. Szerencsére Skynet lement a garázsba, csinált pár videót és ezzel nagyjából meg tudtuk oldani az problémát. 

Csak aztán megkeresett egy másik csapat. Aztán még egy. Majd még egy és végül egy ötödik is. Mint kiderült csak négy csoport volt, szóval kettő megkeresés egy rosszabb belső kommunikációval rendelkező csapatból volt. Itt viszont már nem volt elég a négy kis videó, ezért személyes találkozóra is szükség volt. Nehezen tudtam összeszervezni, mert sajnos a budapesti autók továbbra sem voltak elérhetőek, a leadási határidő pedig április 1. volt és addig még meg is kellett vágni a szükséges videókat.

Végül aztán a március 30-ai vasárnapot beszéltem meg két csapat képviselőjével. Nekem is tetszett a helyzet, mert úgyis meg kellett járatni az autót és idén még nem volt ilyen esemény. Ezért aztán délután találkoztam az egyik csapattal a (na vajon hol?) a tatai Tesco parkolójában. Mert azt már mindenki tudja, hogy nincsen Deloreantalálkozó Tesco nélkül. :)

Ezek előtt viszont jött az, amire nem számítottam. Tudtam, hogy koszos az autó, de azért ilyen mennyiségű retekre nem számítottam. Majdnem másfél órán keresztül takarítottam, mire bemutatható állapotba került. Háromszor mostam le vízzel és a mosás után négy nagyobb és pár kisebb koszkupac maradt alatta. Igaz volt, hogy nem is mostam az autót, hanem csak simán leszedtem róla a rászáradt sarat. Az elmúlt hat évben nem volt ilyen koszos még soha. Mindegy, megcsináltam, most megint szép. Legközelebb nem hagyom ennyire elkoszolódni.

patakynapkosz.jpgMagáról a találkozóról sokat nem akarok mondani, igazából a szokásos dolgok voltak. Beszélgettünk sokat, mindenki beült, videóztak, fotóztak, semmi különös. Szokás szerint jól éreztem magam, az idő szép volt, az autó jól működött, minden tökéletes volt. Aztán jött a következő csapat, ami ugyanez volt pepitában. A végén pedig mindenkivel megígértettem, hogy a készített videókat, képeket kérem a dokumentációmba. Egy része már megérkezett, itt is van egy kép zárásként.

patakynaptalalkozo.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: találkozó

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr15988360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása