Múlt csütörtökön elhoztam az autót a szerelőtől és örömmel láttam hogy volt értelme elvinni.
A legfontosabb, hogy megcsinálták a bal első féket és már nem fog be magától, valamint megszüntették az okot is. Ami egy nagyon egyszerű dolog volt, mert szokás szerint csak takarítani kellett. Mikor év elején letakarítottam az autóról a téli mocskot, akkor annyi kosz jött le róla, hogy még egy képet is csináltam róla. Na ez a kosz a tél alatt mindenen rajta maradt és jól megkeményedett. Amikor az autót lemostam, akkor a fékeket úgy tűnik nem mostam ki rendesen, mert ez a belekeményedett kosz nem engedte a fékpofákat visszamenni a helyükre. Most ezt megcsinálták, lemosták, innentől rendben van. Valamint megkaptam a tanácsot, hogy nem kéne hagyni ennyit állni az autót. Hát igen. Én is mondom ezt sokat, mégis beleesek ebbe a hibába.
Aztán a kerékcentírozás is jó ötlet volt, mert már mindegyiken kellett dolgozni egy kicsit. A szerelő szerint nem volt vészes a helyzet, de legközelebb nem várok vele ennyit. Két évente biztosan megcsináltatom. Mindenesetre a hazaútra már teljesen megszűnt a korábbi kormányrázkódás és még tárcsát sem kellett szabályozni, pedig féltem tőle, mert úgy éreztem, hogy fékezés közben jobban ráz az autó.
A futómű beállítása elmaradt, mert nem volt rá ok, bár azért legközelebb megnézetem ezt is. A folyadékok szintje rendben volt, szóval más dolgot nem kellett csinálni a géppel. Viszont még Biatorbágyon vettük észre, hogy megint eltörött a víztartály karimája. Ha jól számolom akkor már harmadszor. Azt hiszem itt az ideje az acéltartálynak, mert most már tényleg meguntam az ezzel való szopást.
És most pedig csakazértis lesz egy szerelős kép, ami legutóbb kimaradt. :)
Mellesleg most használtam 100. alkalommal a szerelés tag-et és múlt héten volt 6 éve hogy megjött az autó. El is felejtettem aznap.