Úgy tűnik rossz nyomon jártam eddig a hibakeresésben, hogy mi miatt nem indul az autó félmeleg állapotban, jelemzően rövid, 5-15 perces szünetek után. Ahogy azt egy előbbi bejegyzésemre kommentbe Skynet és Szabi is írta, ennyi idő alatt nem tud lehűlni a motor, tehát az autó számára nincsen olyan hogy félmeleg állapot. Van hideg meg meleg, ebből adódóan pedig cold start és hot start issue van. Nálam pedig egyértelműen a második áll fenn.
A Delorean számára akkor meleg a motor, ha a hűtővíz 35 fok felett van. Ilyenkor a hidegindítási kör nem aktív, a motorindítás normál módon történik. Ennek a lelke pedig a nyomástároló (fuel accumulator) nevű cucc, ami ha jól értem azt csinálja, hogy fenntartja az üzemanyagnyomást a motorban hogy az be tudjon indulni. Nem értem túlzottan, de én ezt úgy fordítottam le magamnak hogy ha ez nem működik megfelelően akkor a benzinnek újra végig kell mennie az egész rendszeren hogy beinduljon az autó, de nem tud, mert a korábban az üzemanyagcsövekben levő benzin párája nem engedi. Amint ezt a párát sikerül kinyomnia, az autó beindul, de ennek köszönhető a hosszú indítózás szükségessége. Persze ha valaki jobban ért ehhez, akkor legyen szíves kiegészíteni ezt a bekezdést és javítom. Szóval ha ez a gond, akkor ennek az alkatrésznek a javítása vagy cseréje az esetek 90%-ában megoldja az indítási problémákat. Remélem nálam is így lesz.
Ha esetleg mégsem így történne, akkor még esetleg az üzemagyagpumpa vagy pár tömítés környékén éri meg körülnézni, esetleg durvább esetben benzinfolyást kell figyelni. Az én esetemben a pumpa új, szóval én 95%-ot adok a nyomástároló hibájára. Viszont a bemelegedés szabályzót is ki fogom cserélni, mert már megvan az új. Kicsit más mint az eredeti, de elméletileg ebből nem lesz baj a szerelők szerint. Mondjuk ez úgyis tavaszi dolog lesz.
Azt hiszem a Workshop Manualból van ez a lap, ami az indulási gondok nagy részére ad valami útmutatást. A melegindítási gond a második és negyedik oszlopban van.
Elég jó leírását adják a hibának ebben a dmctalk fórumban.