Bopat autója elég nyűgös az idén. Az augsburgi szerelés után sem akart összeállni, pedig sokat küzdött vele. Mondjuk azóta a fő gond két dologból adódik. Az legnagyobb baj, hogy az ő környékén egyszerűen nem bír egy rendes, hozzáértő és lelkiismeretes szerelőt találni, márpedig anélkül bármilyen autót nehéz életben tartani. A másik dolog pedig a valódi hiba az autóval, ami tényleg hozzáértőért kiált. És ezt most már teljesen biztosan mondhatom, mert mindent megpróbáltunk mi is, amit tudtunk. Na de kezdem kicsit korábbról.

Erre én azt a tanácsot adtam, hogy nincs mese, el kell menni Érdre a szakikhoz, hogy megcsinálják a gépet, mert nekünk elfogyott a lendületünk. Bopat is kezdett ráállni a dologra, de előbb még úgy gondolta, megpróbálja egy ismerősének a tudását is Vácon, aki szintén egy mindent összerakó ezermester. Miután a legvalószínűbbnek a lambda szonda és a bemelegedésszabályzó hibája tűnt, ezért elvittem az én tartalékomat, Bopat pedig vitte az autót. Még szerencse, hogy aznap éppen arra volt dolgom.

Hét óráig maradtam, addig arra jutottunk, hogy a hiba biztos, miszerint valamiért melegen túldúsít a K-Jet, de nem tudtunk ráhatással lenni, hogy ne így legyen. A végeredmény pedig az lett, hogy Bopat valamikor majd elviszi még idén az autót Érdre, ők biztosan összerakják. Kíváncsi vagyok milyen hibát fognak találni.