Ez a bejegyzés, habár nem kimondottan blog javítás, mégsem nagyon lehet tőle elvonatkoztatni. Maradjunk a kiegészítés kifejezésnél.
A DMC-nél volt ambíció, bár azt hiszem, ezzel nem mondok túl nagy újdonságot. Terveztek 4 ajtós szedánt, buszt, és quadelődöt, valamint egy időben meg akarták venni a Porschét is. És most nem írtam el semmit, tényleg felmerült az ötlet John Delorean fejében. Íme a bizonyíték:
Mindez 1980 áprilisában, akkor amikor a saját autó még el sem készült, a gyár is csak épülőfélben volt, és munkások is alig voltak. Hát ha valaki, akkor John Delorean aztán mert nagyot álmodni.
A következő sem rosszabb találat, bár kicsit bonyolultabb. 1977-re már megvolt a prototípus, igaz, Citroen motorral, valamint már kereste a DMC a gyár helyét, bár egyelőre még Puerto Rico volt a befutó. Mint az alábbi képből is látszik, már a Renault is fent volt a listán, több okból is.
A végül legyártott autó PRV-6-os, tehát tulajdonképpen Renault motorral készült, de eddigre már túl voltak a fenti kérésen, ahol a Renault képviselője válaszol John Deloreannek a fejlesztendő teherautójával kapcsolatos kérdésére.
Túl sok dolgot nem lehet megtudni, de pár érdekesség azért egyértelmű. Először is, az látszik, hogy ezt a teherautót is teljesen műanyagból képzelik el, gondolom a DMC-12 prototípusának az ERM technológiáját alapul véve. Ekkor még nem tudták, hogy az ERM tömeggyártásra nem éppen alkalmas, és a töréstesztje is elég siralmas.
Aztán az is kiderül, hogy Delorean ötlete a fejlesztendő teherautóról még erősen vázlatos, mert a kérdései között igazán lényeges információkat sem mond el, mint pl. hogy hány teherautót tervez gyártani évente, mikor indulna el a gyártás, milyen motorra és milyen váltóra lenne szüksége, milyen teherbírásra gondolt, és a többi részletkérdés.
Ennek ellenére a képviselő szorgalmazza a személyes találkozót. Itt még senki sem látta előre, hogy ebből az egészből nem lesz semmi, valamint hogy a DMC pár évvel később még a DMC-12-höz megvett motorok árát sem fogja kifizetni.