HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Év végi szerelések

2020.12.09. 14:00 :: Sidaries

Ahogy korábban is említettem, idén év végén is foglalkoztam a Delorean jólétével és megcsináltattam rajta néhány olyan dolgot, ami már érett egy ideje, de valahogy soha nem találtam meg rá az időt, hogy foglalkozzak vele. Ebből egyértelmű, hogy egyik probléma sem olyan volt, amivel nem lehetett együtt élni, de azért zavart.

A könnyebbik a néhány szükséges optikai tuning volt, ami már nem is tudom hány éve váratott magára. Három probléma volt, ebből kettőt sikerült megoldani. A legidegesítőbb a hátsó légterelőn levő kifakulás volt, ami egyszer csak odalett. Komolyan nem tudom hogyan került oda, próbálom visszaidézni az emlékeimet, de tényleg egyszer csak megjelent. Elsőre arra gondoltam, hogy talán egy madárszar lehetett a bűnös, de semmi ilyenre nem emlékszem, hogy ne töröltem volna le. A másik tipp, hogy talán egy forró kávésbögrét vagy valami ilyesmit tehettünk rá. Ezt már nem tartom annyira lehetetlennek, de emlékeim erről sincsenek. A lényeg, hogy le lett festve, és így most már jó. Meg egyébként is volt pár kevésbé látható fakulás, azok is eltűntek. Képem sajnos nincs.

kishibak1.jpg

Aztán a másik az volt, hogy a szélvédő fölött van egy fekete nem is tudom micsoda, talán díszcsík vagy védőlemez, aztán arról pattogzott le festék több helyen. Gondolom néhány kapott kavics sokat segített ezen az idők folyamán, még jó, hogy nem az üveg kapta ezeket. Ezt is sikerült megcsináltatni. Zárójelben jegyzem meg, hogy ez fémből van, érzésre nem acél, inkább valami könnyebb dolog, talán alumínium. Hát ha valóban erről van szó, akkor ezentúl nem mondhatom, hogy nincs az autóban semmi alumínium.

A harmadik az ajtókereteken levő gumi, ami a vezető oldalon elég jól feljött már több helyen, és alatta kilátszik a barna ragasztó, ami elég ronda. Meg is vettem Edtől az újakat, mert elég valószínű, hogy a jelenlegieket már nem lehet újra szépen visszaragasztani. Jó drága volt, majd hagytam is a dobozban, mert a szerelő szerint túl hideg volt a ragasztáshoz, így ez maradt tavaszra. Háromból kettő nem is rossz, főleg, hogy ez a harmadik egy fél nap alatt meglesz.

karosszeriasnal.jpg

Aztán volt egy komolyabb szerelés, egy olyan, ami egyszer már volt. Egy ideje amikor ötösbe kapcsoltam, mindig reccsent a váltó, kivéve, ha hagytam a fordulatot 800-1000 körülre esni, akkor nem volt ilyen gond. Ez nagyjából előrevetítette az egyszer már cserélt ötös szinkrongyűrű hibáját, így megvettem azt is, és elvittem a szokásos szerelőmhöz, hogy rendberakja. Nem is volt gond, pár nap alatt szétszedték, összerakták, és úgy tűnik, jó is lett. Talán ez volt a mindegyik közül a legfontosabb, remélem megint kibírja 8-10 évig legalább.

Az alkatrészek ára 70e Ft volt, a szerelés további 60e Ft, de ebben azért nem vagyok teljesen biztos, bár a nagyságrend biztosan stimmel.

Szólj hozzá!

Címkék: szerelés

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr6816325338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása