HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Mentem egy kört

2020.12.30. 10:00 :: Sidaries

Hát akkor még egy év végi bejegyzés, mert pont van mit írni. Bő egy hónapja nem mentem a Deloreannel, ilyen nem nagyon volt még, ezért karácsony előtt mindenképpen menni akartam még egyet, de nem sikerült. Mégpedig azért nem, mert - ilyen sem volt még - lemerült az aksi. Egyébként érdekesen merült le, mert a lámpák, meg minden tökéletesen működött, semmi nyoma nem volt a lemerülésnek, de annyi kraft nem volt, hogy az önindítónak elég legyen. Amikor próbáltam indítani, csak kattogott és ennyi. Mivel se nem gyengült a kattogás, valamint sehol máshol nem látszódott a lemerülés nyoma, telefonáltam párat és esélyesnek tűnt, hogy az önindító lehet a hibás. Hát az bajos dolog, reméltem, hogy nem így van, de aznapra ott hagytam a Deloreant.

Pár nappal később jobban volt időm vele foglalkozni, ezért beálltam a Passattal, szereztünk egy bikakábelt, majd nyitottuk a motorháztetőt és óakurvaéletbe! a Passat motorterében, szépen ráfeküdve a motorra oda volt sülve egy patkány. Nabasszameg, ilyenre nem számítottam. Kétségtelen, hogy mivel a Passat elég új autó, ezért nem nagyon szoktam a motorháztetejét nyitogatni, de ez azért váratlan volt. Igaz, valami állat már kétszer elrágta az egyik jó ízű turbócsövet, és ez a szerencsétlen is jól láthatóan arra haladt, de beszorult, én meg jól megsütöttem. Hát így lehet megspórolni egy 40e Ft-os alkatrészt.

Na de miután túltettem magamat a dögön, kiszedtem, a jó büdös darabkáit kitakarítottam, ismét meg lehetett próbálkozni a Delorean beindításával, és az pikkpakk be is indult. Fuhh, szerencsére csak aksihiba, az meg még kibír pár téli hónapot, jövőre meg majd veszek be újat. Eddig nagy tél úgysem volt, ha majd januárban megjön a hideg, inkább a régi aksit nyírja ki, akkor úgysem megyek vele.

Viszont ha már beindult, akkor menni is kell vele egy kört, hogy rendesen bemelegedjen és kicsit visszatöltsön az aksi is. Mivel benzinnel is elég gyengén álltam, már indultam is tankolni. A tankolás után könnyen indult, látszott, hogy már jól érzi magát az autó. Viszont odajött egy fickó, akivel jól eldumáltunk, meg még egy kört is vittem, jó móka volt, plusz egy ismerős, ráadásul karosszériás, sosem jön rosszul egy ilyen. Ezután indultam haza, de a hazaút sem ment könnyen, mert szembejött három rendőrautó, és az egyik naná, hogy megforult utánam. Követett elég sokáig, de nem villogott, látszott, hogy csak nézelődik. Ezért inkább megálltam, és be is álltak mögém, elnézést kértek, mert tényleg csak az autót akarták megnézni. Hát megmutattam, velük is jól eldumáltunk, jó fejek voltak. Ezután ismét elindultam hazafelé, és ezúttal már nem is történt semmi különleges. 

Azt hiszem ezzel az úttal zártam az idei évet. Visszatekintve elég gyenge lett ez a 2020, remélem a jövő év jobb lesz. Mellesleg idén ezzel együtt 15 bejegyzést sikerült írni, de mentségemre legyen szólva, az idei évben tényleg nem volt a kétszer elhalasztott Oldtimer Shown kívül semmi, ahova el lehetett volna menni és még kedvem is lett volna. Egy bejegyzéssel tartozok, mert még júniusban volt egy klipforgatás, aminek januárban lesz a premierje, azt majd azután megírom egyben. Mondjuk az Eurofest - ha megtartják - az biztosan jó anyag lesz ismét.

Szólj hozzá!

Címkék: vezetés szerelés

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr7016361764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása