HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Év eleji szerelés I.

2024.04.19. 10:00 :: Sidaries

Megérkeztek a jó idők, ideje volt az év elkezdésének, ami természetesen az év eleji olajcserét, és az egyéb szereléseket jelentette. Amiből idénre is alakult pár. Ezért aztán március közepén el is vittem a Deloreant a szerelőhöz, hogy átnézze.

Azt már említettem korábban, hogy elkezdett folyni a hűtővíz a szombathelyi kirándulás előtt, és a szerelő ki is derítette, hogy bizony a vízpumpa a hibás. Ennek nem örültem túlzottan, két okból. Az egyik, hogy 2014-ben már cseréltem egyszer, ezért bíztam benne, hogy legalább 20-30 évet ismét kibír. Hát nem, csak 10 sikerült. Itt jött a másik ok, hogy már elég drága, szállítással együtt 100e Ft-ot fizettem érte. Igaz, ez az összes tömítéssel együtt.

szerelonel2024-1.jpg

Voltak azonban más problémás részek is. Az egyik, hogy a hátsó kerekeim alatt, valami okból, nincsenek meg az úgynevezett adapter plate-k, amiket a gumisom csak "pihentető"-nek nevez, de biztosan van valami rendes neve is, csak én azt nem tudom. Megrendeltem őket, bár ezek még később lesznek felrakva, amikor elviszem a gumishoz. Valamint az egyik hátsó teleszkóp is megdöglött, ezért abból is rendeltem kettőt. Ezek fel is lettek rakva egyből. Valamint mivel fékezésnél rázza a kormányt az autó, ezért két első féktárcsát is vettem, azonban itt volt egy kis gond. Ugyanis ezek a tárcsák - az előzőkkel szemben - kb. 3-4 mm-rel nagyobb átmérőjűek, valamint középrészen kicsit vékonyabbak. Emiatt, habár felmennek a helyükre, de egy kicsit lötyögnek. Ezt egyelőre nem tudom mire vélni, és ami nagyobb gond, a szerelőm sem, ezért most még visszakerültek a régik. Ezzel még foglalkozni kell. Ezek az alkatrészek további 110e Ft-ba kerültek. Ehhez jön még a szerelés, valamint a 8 liter olaj és a 14 liter hűtővíz, ami további 120 000 Ft lett.

Itt most eltelt két hét, és vannak fejlemények. Az Ed által küldött vízpumpa pont ugyanott folyat, ahol az előző, lehet újrakezdeni a szerelést, csodálatos. Valamint újra folyik a bal oldali szimmering is a váltónál, ez már szinte rutinszerelés. Ezért aztán volt egy harmadik rendelés és egy újabb szerelés is. Ja és az előző rendelésből kimaradt a pumpa hátulja, most ez is belekerült. Na de a lényeg, hogy ez a pumpa már jó, a szimmering is gond nélkül bement a helyére, úgy tűnik minden oké. Csak a pénztárcám lett könnyebb újabb 60+60000 Ft-tal. 

szerelonel2024-2.jpg

Nehezen, jó részben az Ednek köszönhetően kis híján fél milliós szereléssel indult ez az év, de legalább úgy tűnik, hogy minden oké. Bár azért egy darabig még tesztelni kell, hogy teljesen biztos legyek benne. Májusra már vannak komoly tervek. Először is egy jó nagy takarítás.

Szólj hozzá!

Címkék: szerelés

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr218360719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása