HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Az ötlet

2008.09.01. 16:23 :: Sidaries

Na akkor egy előzetes.

Szóval a Delorean nekem is a Vissza a Jövőbe filmben tetszett meg még kiscsikó koromban, mint szinte mindenkinek. Akkor persze az ember még nem gondolkodik komolyan az autóvásárláson és zömében ezek az álmok elmúlnak. A usereknek benő a feje lágya. Ha nálam így lett volna, akkor itt lenne a blog vége. Na nem így lett. 

Valamikor 2005 közepén olvastam egy cikket valahol a magyar neten. Talán az indexen. Nem tudom már mit írtak róla, de mivel éppen ráértem, utánaolvastam. Kerestem, nézelődtem és leesett, hogy ez nem is annyira lehetetlen. Észrevettem, hogy folyamatosan vannak eladó autók 15000$ körül. Gondoltam egy 12000-13000 környékit még is is megcsíphetek valamikor. Osztottam, szoroztam és úgy lőttem be, hogy ha semmi nem változik, akkor ha megszorítom a nadrágszíjat és az addigi megtakarításaimat is beleveszem, akkor 2007 végére, 2008 elejére meglesz a gép. Na ez sem így lett.

Az autók ára emelkedett, a dollár viszont egyre olcsóbb lett. Szerencsére a fizetésem is nőtt. Egészében véve a három szépen kompenzálta egymást és tudtam tartani a magam által szabott határidőt. 2007 végére elértem oda, hogy volt 15000$-om, hogy az autót megvegyem és még annyi, hogy be is hozassam. Már csak várni kellett. Előtte is folyamatosan nézegettem az árakat és a 15000$-os ár már inkább 20000$ volt, de bíztam a szerencsémben, ami 2008 februárban meg is érkezett. Ez lesz a következő bejegyzés témája.

2 komment

Címkék: behozatal

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr52643421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KiNDER DMC 2008.09.01. 21:43:27

Gratulálok,hogy az álomból valoságot tudtál elérni,és ezel közel hoztad a mi álmunkat is.Remélem ha nem is mostanában,de egyszer Én is azt írhatom ide,hogy BOLDOG tulajdonosa vagyok J.Z.DeLorean álmának.Mert neki , Bob Gale-nek és Robert Zemecis-nek köszönhetjük,hogy az Ö álma a mi álmunk is lett.

Hogy is kezdjem az álmom leírását,úgorjunk vissza az idöbe......

Személyszerint Én 1985-ben 10éves kislúrkó voltam,amikor láttam a filmet, söt akkoriban barátkoztam a mozigépészünkkel és vetithettem is a filmet.Akkor még nem gondoltam,hogy igy fogok rajongani ezért a DreamCar-ért.Aztán telt mult az IDŐ és VHS-en lett meg elöször a film trilógia,amit rongyosra néztem,betéve tudtam oda-vissza,és az autóról még nem sok mindent tudtam,csak annyit hogy oda vagyok érte.Majd 2002-ben amikor a sógoróm megvette a diszdobozos kiadást amire nem az eredeti szinkron került,szó szerint könnyeztem,hogy 1 lépéssel közelebb az álomhoz.Majd ahogy az InterNet nálunk is elérhetöbb lett ,el kezdtem kutakodni az autó iránt,de akkor még sokmindent nem találtam.2008.juniusában vettem meg az első modell DeLorean-omat 1:24 arányba,majd augusztusban a Film II.episode beli tipusát (még egy lépéssel közelebb). 2008.08.31
Ha nem is a teljes álmom,de nagyrésze beteljesülni látszik,hogy megtaláltam a delorean.hu oldalt,ahol végre megtudtam,hogy van DeLorean kishazánkban is.Remélem aktiv tagja tudok lenni mind az oldalnak,mind a blognak.És köszönet a delorean.hu-ért!!!

Hát ez már a jelen ilyen gyorsan úgrotunk az időbe 23évet.....

Barátotok az idöben -KiNDER DMC-

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2008.09.02. 06:42:09

Már alig várom, hogy rendes klubbtalálkozót tartsunk sok-sok ( monjuk 5 :))) ) Deloreannel.
süti beállítások módosítása