Végetért az osztálytalálkozó és hazaértünk az autóval. A hét végére belement 300 kilométer. Arra is nagyon jó volt a túra, hogy minden eddigi problémát újra megtapasztalhattam és tesztelhettem. Ennek örömére Hétfőn már ment is a gép szervízbe a következő hibalistával:
- A kuplungolaj folyik. Ez a fő probléma.
- A bal első futóműben valami zörög. Valószínűleg a fékbetét, de majd kiderül.
- Van az a kis rozsdafoltom, amit az egyik előző képen lehet látni. Na azt rendbe kell rakni, mert 20 év múlva már okozhat gondot. :)
- A kilométerórám még mindig nem megy.
- Van egy Delorean típushiba, hogy a lengőkarjainak a csavarja meghajlik és esetenként eltörik. Na ez nagy sebességnél elég para. Szóval szereztem új csavarokat, hogy kicseréljük mielőtt a jó magyar utak tönkreteszik az autót.
- Fékezésnél néha nagyon rezeg a kormány. Valószínűleg köze van a bal első futóműves buherához, de majd meglátjuk.
- A bal ajtóm kicsit nehezen csukódik. Nem biztos, hogy be tudják itt állítani, de egy próbát megér.
Miután a szerelővel mentünk egy kört a hibalistát ő is felírta, majd könnyes szemekkel búcsúzva otthagytam az autót. Ez a kép egy pár nappal később készült, mikor meglátogattam. Akkor már egész sok mindent kijavítottak.
A következő bejegyzésben folytatódik és befejeződik a szerelés.